13.04.2020р. – РАЗ! ДВА! СКЛАДАЄМО СЛОВА…
1.Шановні батьки, повторіть з дітьми, що слова поділяються на :
- слова – назви предметів;
- слова – назви ознак;
- слова – назви дій.
У реченні кожне слово має своє місце. За схемами складіть речення.
Поясніть дітям, що речення можна змінити, не змінюючи слів, а змінивши лише інтонацію. Так можна утворювати речення – запитання та речення-оклики.
2.Після складання речень розгляньте цуценя.
Запитайте у дітей:
- Що треба для життя цуценяти вдома?
- Скільки і якої їжі може їсти цуценя?
- Які проблеми можуть виникнути з присутністю цуценяти вдома?
- Як подолати ці проблеми?
- Що ви хотіли б зробити приємного для цуценяти?
3.Виконайте ліплення цуценяти з пластиліну.
4.Запропонуйте виконати завдання №10 в Книзі дошкільника, де запропоноване покрокове виготовлення об’ємної композиції з серветок. Спочатку складіть різнокольорові серветки, потім виріжте з них форми та приклейте їх одну на одну так, щоб утворилися зелені листочки, а на них розмістіть квітку. Виконайте також завдання №11 в Книзі дошкільника.
5.Хвилинка відпочинку.
6.Пограйте в мовленнєву гру «Назви одним словом».
Дорослий називає слова, а діти називають узагальнювальне слово.
Лисиця, білка, собака, ведмідь, лось – це… (звірі).
Дідусь, бабуся, тато, мама, діти – … (сім’я).
Дуб, кульбаба, кактус, крапива, бузок – …(рослини).
Куртка, сукня, шорти, шапка, светр – …(одяг).
Стіл, стілець, кресло, шафа, диван, ліжко – …(меблі).
Бджола, жук сонечко, муха, оса, метелик, мураха, комар – …(комахи).
Тарілка, чашка, чайник, блюдце, каструля, сито – …(посуд).
Літак, автобус, потяг, велосипед, трамвай, корабель -…(транспорт).
Запропонуйте дітям розказати казку “Ріпка” за картинкою
6.Віконечко в природу.
Проведіть дослід з водою «Мандрівна вода»
Цей дослід допоможе поспостерігати за властивостями води, а також дізнатись про утворення кольорів у природі. Для нього вам знадобляться три склянки, паперові рушники, барвники та вода. Дві склянки наповніть водою та додайте барвники. Можна використати жовтий та червоний, зелений та жовтий або синій та червоний. Між заповненими склянками поставте порожню. Із паперових рушників зробіть широкі смужки. Один кінець смужки опустіть у склянку з водою, інший — у порожню. Таким чином, у порожній склянці має бути два кінці від смужок. Через певний час вода почне «мандрувати» із наповнених посудин у порожню, а барвники, з’єднавшись між собою, утворять новий колір.
Вихователь Іщенко Олена Миколаївна