31.03.20 р. – Реалізуємо завдання по темі “Весна” (підтема Весна вдома”)

Шановні батьки , доброго ранку. Розпочніть сьогоднішню роботу із спостереження.

Завдання 1.

1.Спостереження за погодою.

Завдання:  уточнити знання дітей про послідовність весняних змін у природі, викликати в дитини інтерес до навколишнього світу, виховувати любов до природи.

Запитання можуть бути такими:

  • Які зміни ти помітив в природі?
  • Чому в народі весну порівнюють з гарною молодою дівчиною?…
  • Нехай дитина самостійно спробує описати весну.

 

 

2.Запропонуйте вивчити вірш малюку.

 «Здрастуй сонечко!»
Я всміхаюсь сонечку: – Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці – Хай вона цвіте.
Я всміхаюсь дощику: Лийся мов з відра!
Друзям усміхаюся – Зичу їм добра.

                                             


– Посміхнемось один одному і подаруємо гарний настрій собі і своїй дитині.

3. Загадайте загадку.

Тепло стало надворі, синє небо угорі.
Сонце промінь шле землі, прилітають журавлі.
Вже у лісі там і тут перші проліски цвітуть.
Кучерява, запашна в гості до нас прийшла…(весна)

                 


4.Пограйте в гру

«Можна – не можна»

1. Можна в лісі кричати?                                  4. Ламати гілочки?

2.Рвати квіти?                                                       5.Залишати сміття?
3. Палити?                                                              6. Милуватися природою?

5.Пограйте разом в руханку

 

 

Руханка
Ось іде до нас весна, все навколо ожива.
Підсніжники прокидаються (потягуються)
Проліски посміхаються (посміхаються)
Крокуси закриваються (долоньки стулюють)
Пташки прилітають (махають руками)
Діти вибігають.(біжать на місці)
На луках стрибають(стрибають)
На вулиці пахне весною.

 

6.На закінчення пограйте в гру «Закінчи речення»

«Закінчи речення»
Квіти потрібні для того, щоб…(ними милуватися)
Квіти потрібні для того, щоб…(їх дарувати)
Квіти потрібні для того, щоб…(вони прикрашали природу)
Квіти потрібні для того, щоб…(до них прилітали бджілки)
Квіти потрібні для того, щоб…(навкруги був приємний аромат)

Вихователь: Істифєєва А.В.

Завдання ІІ.

1.Пропоную вам сьогодні почитати дитині оповідання В. Сухомлинського «Я вирощу внучку, дідусю» з метою виховання у дитини любові до природи, бажання робити добрі справи та бути працьовитим.

                                                                                                          Василь Сухомлинський

                                                          Я ВИРОЩУ ВНУЧКУ, ДІДУСЮ

                                                                                    Оповідання

У садку росте стара вишня. Маленький хлопчик Олесь побачив недалеко від неї маленьку вишеньку та й питає дідуся:
— Дідусю, де взялася ця маленька вишенька?
— З кісточки виросла, — відповів дідусь.
— То це донька старої вишні?
— Так, донька.
— А внучка у старої вишні буде?
— Буде, Олесю, — відповів дідусь, — якщо ти викохаєш оцю маленьку вишеньку, діждешся з неї ягідок, посадиш кісточку — то з кісточки її виросте внучка старої вишні.
Олесь задумався.
— Я вирощу внучку старої вишні, — сказав Олесь.

Запитання  до оповідання:

-Як ти гадаєш , чому хлопчика зацікавило запитання: звідки взялась маленька вишенька?

– Чи обов’язково робити добрі справи і чекати подяки?

– Як , на твою думку, буде тоді, коли всі люди на землі садитимуть дерева та різні рослини? Це приємно? Чому?

– Що ти відчуваєш при цьому?

– Чи посадив би ти деревце чи рослину?

Сьогодні я пропоную вам разом з малюком зробити добру справу , створити город на підвіконні.

Це дуже просто, візьміть насіння рослин, які є вдома ( соняшник, гарбуз, квасоля, кріп, ячмінь і т. д.). Насипте грунту у горщики або стаканчики, прикрасьте їх, дайте дитині можливість посадити насіння та полити . Поставте на підвіконня. Запропонуйте дитині облаштувати маленький дворик та кожного дня доглядати за городом на підвіконні. Відмічайте зміни , які відбуватимуться кожного дня з вашими рослинами. Хваліть малюка за турботливість та працьовитість. У народі кажуть «Добре діло – роби сміло».           

  1. Вивчіть закличку «Іди, іди дощику» . 
  2. З метою закріплення цифр та вміння рахувати предмети пограйте в дидактичну гру « Порахуй предмети».
  3.            
  4. Запропонуйте завдання на розвиток дрібної моторики рук . Робота з паличками «Виклади малюнок за схемою та розкажи про сюжет, що утворився».
  5. Вправа «Домалюй» сприятиме розвитку уваги , мислення та орієнтуванню на папері.
  6. «Поради на кожний день» стануть у нагоді для вас у вихованні вашого малюка. 

Бажаю успіху та будьте здорові.

Вихователь : Гнойова Т.П.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *