31.05.2022 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Порядок на полицях”)
Доброго ранку!!!
- Організуйте вдома гру «Магазин»
Перед початком гри запитайте у дитини: Навіщо люди відвідують крамниці? Які товари купують? Як покупці дізнаються про ціну товару? Як розраховуються за товар? Які ввічливі слова вживають покупець і продавець?
Орієнтуючись на малюнок визначте, який магазин буде у вас (супермаркет, магазин іграшок, книжкова крамниця тощо). Розіграйте рольові діалоги (покупець-продавець). По черзі міняйтесь ролями. Підказуйте дитині різні варіанти сюжетів (акція, розпродаж, спеціальна пропозиція тощо). Використовуйте всі можливі атрибути (іграшки, сумки, гаманці, чеки з магазинів, монетки, іграшкові ролі, різноманітні квитки, недіючі банківські та дисконтні картки тощо).
2. Розгляньте з дитиною картину Н.Дюг «Коники» і запросіть до бесіди.
Запитання до обговорення:
-Кого ти бачиш на картині?
-Це справжні коники чи іграшкові?
-Як можна гратися з такими кониками?
-Якого кольору ці коники?
-Що на них намальовано?
-Що росте на галявині біля коників?
Щоб намалювати коника у альбомі, потрібно мати предмети для малювання. В якому магазині їх можна купити (магазин канцелярських товарів, магазин для творчості). Саме в такому магазині куплені гуаш, альбом, пензлики.
Запросіть дитину виконати малюнок за зразком.
3. Запропонуйте дитині відгадати загадки.
4. Перегляньте з дитиною мультфільм та закріпіть назви днів тижня.
5.Створіть разом з дитиною інтелектуальну карту «Різні магазини».
Основні гілки: магазин одягу, взуття, іграшок, продуктів, автомагазин, спорттовари, квітів. Використайте предметні картинки або малюнки дитини для оформлення карти, зробіть підписи або символічні позначки.
В допомозі вам стане ось така схема та приклад інтелектуальної карти на тему: «Подарунок».
6. Запропонуйте дитині подолати лабіринт.
Завдання: допомогти хлопчику дістатися до магазину (просторова орієнтація).
Дитині необхідно визначити маршрут руху хлопчика при цьому користуючись словами «прямо», «ліворуч», «праворуч», «вперед» .
7. Пограйте з дитиною в гру «Купуй без слів»
Запропонуйте дитині купити товар в магазині (без слів) за допомогою жестів, міміки. Треба охарактеризувати той товар, який хочеш купити, показати пантомімікою, а продавець (доросла людина) мусить його зрозуміти і видати потрібний товар з полиці магазину. За кожний правильно куплений товар покупець отримує фант.
8. Запропонуйте дитині пограти в гру «Я – детектив»
Правила гри: Дитина повинна уважно розглянути сюжетну картинку, та знайти на ній всі елементи, які зображені на предметних картинках та показати їх.
Вихователі: Чорноусенко М.О., Істифєєва А.В.