31.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Про цінне і важливе”.

Завдання 1. Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти в гру – руханку:

У нашій сім’ї працьовиті всі,( стоячи прямо, руки на поясі)

Ось так ми витрушуємо килими. ( імітувати рухи)

Ось так ми збирали опеньки в гаю! ( присісти та зображувати збирання грибів)

Ось так підмітаємо хату свою!( імітувати рухи)

Ось так ми покупки в сумках несемо! (імітувати рухи)

Ось так ми подушки усі виб’ємо. (змахнути дольками та виконати нахили тулуба в сторони)

А так ми навшпиньках будем ходити,

Коли хтось у родині захоче спочити! ( ходьба на носочках)

Завдання 2.

Послухайте разом з дитиною шум дощу.

 

 

Завдання 3.

Прочитайте дитині вірш Г. Чубач ” У лісочку на пеньочку”

У лісочку на пеньочку

Вишивала сіра мишка

Для синка свого сорочку.

Ниточка-сріблиночка

Та й із павутиночки,

Голочка — із гілочки

Тихої ялиночки.

Вишивала і співала,

Бо хороший настрій мала.

Горобці злетілися,

На пеньочку всілися,

На сорочку вишиту

Заздрісно дивилися.

А коли втомилися

Сидіти і дивитися,

То взялися весело

Між собою битися.

Загубили голочку,

Розірвали ниточку,

Постирали крильцями

Міточки та виточки.

Мишка зажурилася,

Заридала гірко.

А синочок без сорочки

Заховавсь у нірку.

Спонукайте  дитину назвати геометричні фігури  на сорочці та їх кольори.

 

Завдання 4.

Запропонуйте дитині розглянути ілюстрації  і відповісти гарно чи погано роблять діти. Чому?

 

Завдання 5.

Виконайте завдання в Книзі малюка. ст.66-67

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. Інтелектуально-мовленнєві вправи за змістом казки «Коза-Дереза»

Мета: закріплювати зміст казки. Вправи бажано проводити з опорою на наочність. Додай слово: вперта (хто?) …, збентежений (хто?) …, неповороткий (хто?) … Угадай за описом: сірий, голодний, злий, небезпечний косолапий, великий, неповороткий сміливий, яскравий, голосистий маленький, ображений, переляканий, заплаканий. Хто що говорить: Що запитував дід, коли Коза поверталася додому? Що пояснював Зайчик вовчику про Козу?

2. «Священні символи»

Мета: розширювати знання дітей про державні символи України – Герб, Прапор, Гімн, про герб свого міста; виховувати повагу до них; почуття приналежності до свого народу.

Матеріал: зображення Герба, Прапора України, герба рідного міста, запис Гімну України.

Хід гри

Дітям пропонують по черзі розглянути зображення державних символів України, а також герб свого міста, описати їх і пояснити, що означають такі символи – позначення. Наприкінці діти, стоячи, слухають Гімн України (у запису).

3. Гра для розвитку мовлення «Голоси тварин»

Гра сприяє розвитку мовлення, апарату артикуляції, знайомить з тваринним світом. Необхідний інвентар: картки із зображеннями тварин або іграшки-тварини.

Покажіть дитині картки з тваринами, розгляньте їх уважно.

Розкажіть малюкові, де мешкає та чи інша тваринка, чим вона харчується. Одночасно знайомте дитину з голосами і звуками тварин. Дуже корисно ходити в зоопарк або слухати голоси тварин в записі. Після цього можна проводити узагальнююче заняття.

Показуйте дитині картки і попросіть назвати зображених тварин і згадати, хто які звуки видає.

горобець – цвірінькає (цінь-цвірінь),
ворона – каркає (кар-кар)
гусак – ґелґоче (га-га-га)
кабани, свині – рохкають (рох-рох)
коза – мекає (ме-е-е)
корова – мукає (му-у-у)
кішка – нявкає (няу-няу)
кінь – ірже (і-го-го)
жаба – квакає (ква-ква)
мишка – пищить (пі-пі-пі)
ослик – реве (іа-іа)
півень – співає, кукурікає (кукуріку)
бджола – дзижчить (ж-ж-ж)
слон – сурмить (ту-у-у)
собака – гавкає (гав-гав)
тигр, лев – гарчить (р-р-р)
качка – крякає (кря-кря)

Не питайте дитину відразу про всіх тварин.

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.
 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.