29.04.2022 Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій: спілкування з майстрами” (підтема: “Професія дарувати свято”)
- Шановні батьки, розгляньте, будь ласка ілюстрації , та пригадайте разом з дитиною, які у вас були враження після перебування на цирковій чи театральній виставах.
Розпитайте у дитини, що сподобалося, запам’яталося найбільше, який настрій був після перегляду вистави.
2. Запропонуйте дитині розглянути ілюстрації в «Книзі дошкільника» ІІ частина, завдання №14, стор. 77. Проведіть бесіду за темою «Професії, що розважають».
Орієнтовні запитання до дитини:
- Розглянь фото. Назви професії. Що спільного в них?
- Де можна зустріти таких людей?
- Яку користь вони приносять?
- Чому професії акторів театру, цирку, артистів сцени називають професіями, які дарують свято? Уточніть значення вислову «дарувати свято».
- Уточніть: свято для глядачів чи для артистів? Зауважте, що свято відбувається, якщо хотіти і намагатися зробити свою справу якнайкраще.
- Підкресли ті фото, на яких зображені професії, що з ними ти зустрічався в житті.
3. Розгляньте разом з дитиною репродукцію картини Ю. Мацика «Клоун», поцікавтеся у дитини:
– Що відбувається на картині?
– Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити?
– Що можна сказати про цю людину?
– Де можуть відбуватися події, зображені на картині?
– Чи хочеш ти бути клоуном і чи завжди клоунові весело самому?
Поясніть дитині, що ми не знаємо справжнього настрою клоуна, адже його міміка і жести спрямовані на те, щоб веселити глядачів.
4. Запропонуйте дитині виконати творче завдання в Альбомі з художньо-творчої діяльності ІІ частина, стор. 8-9.
5. Запропонуйте дитині переглянути мультфільм «Канікули Боніфація» та обговоріть:
– Яким чином Боніфацій подарував свято малюкам, мешканцям острова?
– Які виступи лева найбільше зачаровували глядачів?
– Чи принесло це задоволення самому артистові?
https://www.youtube.com/watch?v=2VVJ51xcURM
6. Спробуйте виготовити разом з дитиною веселого клоуна з паперу.
ВИХОВАТЕЛІ: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.