06.04.2020р. – Мрiю – в дiю

1.Читання вірша «Домашній слон»

Живе у  моїй  кімнаті папуга,

Є вже  шеншила і свинка  морська.

Якого  потрібно ще мені друга?

Дуже я  хочу купити слона.

Звісно, мама руками розводить:

– Хто ж слона у квартирі заводить?

Уже місяць вирішує тато:

– Де слона помістити у хаті?

І бабуся не може вгадати:

– Що смачненьке  слону  готувати?

А дідусь  в  Інтернеті читає:

– Все ж домашніх слонів не  буває…

От побачите  –  я не жартую:

Навесні  диво- дім побудую!

Та такий  величезний  він  буде,

Що помістяться слоники  й люди.

В кожнім домі уже восени

Будуть  жити домашні слони.

                                          Наталія Сиротич

Проведіть бесіду  за змістом вірша

-Чи реально  завести  слона вдома?

– Що думають дорослі про таке бажання?

– Про що вони переживають?

– Якби бажання  про слона здійснилося, чим би бабуся годувала  слона?

-Де б його вигулював дідусь?

Придумайте  разом з дитиною продовження цієї історії.

2.Обговоріть з дітьми  значення слів: «мрія, бажання, забаганки».

-Що для життя людини має більше значення  – мрії чи забаганки.

-Від чого легше відмовитися?

– Що можна назвати вередуванням?

– Як можна досягти  своїх бажань?

Пригадайте твір Г.Бойка «Вереда». Підведіть підсумок.

3.Вивчіть скоромовку

Мокрий дощ, мокрий сніг,

Мокрий заєць, мокрий ліс,

Мокра лиска, мокрий лось,

Розмокропогодилось.

4.Вправа «Скажи одним словом”

  • Липа, дуб, береза, клен, сосна…… дерева;
  • Яблуко, груша,слива, абрикоси, виноград……. фрукти;
  • Плаття, сорочка, шапка, брюки, спідниця …… одяг;
  • Тарілка, ложка, вилка, чашка, кастрюля……посуд;
  • Стіл, диван, ліжко, шафа,…….меблі;
  • Машина, трамвай, трактор, літак, тролейбус…..транспорт.

5.Логіко- математичний  розвиток

  • Вправа на орієнтування в просторі

Приготуйте  чотири смужки: одна велика  білого кольору та 3  маленькі жовтого, зеленого, синього кольорів. Запропонуйте дитині викласти смужки в такому порядку: спочатку білу;  ліворуч від  неї- синю, праворуч від  білої  –  жовту, праворуч  від жовтої- зелену.  Можна  виконувати вправу  декілька разів, щоразу міняючи розташування смужок.

  • Уважно розгляньте  малюнок i  виконайте завдання

6.Вiконечко в природу

Спостерігайте з дітьми за  сходом сонця, вітром, погодою,  хмарами. Пригадайте, яка погода була у вихідні  дні, а яка сьогодні. Запитайте   у дитини, який зараз місяць, який був, який буде наступний. Наголосіть, що зараз  квітень  – це середина весни, що у кожного місяця свої  особливості i своя украса.  Пригадайте, яка погода була у березнi.

 

  1. Робота в Книзі дошкільника

Виконайте завдання№13.

Прикрасьте сторінку цікавинками та своїм настроєм: намалюйте те, що найбільше  запам’яталося.

 

8.Цікава хвилинка.  Досліди з повітрям.

 Кулька в пляшці

Для цього досліду вам знадобляться дві пластикові пляшки. В одній з них робимо отвір трохи вище дна. Вкладаємо в кожну пляшку по кульці, край натягуємо на горлечко і намагаємося надути кульку. У кого ж це вийде – у тата або малюка?

Вода і повітря 

Візьміть дві однакові пляшки і вставте в кожну з них по воронці. На одній з пляшок замажте шийку навколо воронки пластиліном так, щоб не було ні щілини, ні дірочки. Спочатку налийте води трохи в пляшку без пластиліну – вода безперешкодно потрапляє в середину. А тепер спробуйте наповнити пляшку з пластиліном – крім кількох крапель води більше в пляшку не потрапить нічого! А все тому, що повітря, що знаходиться в цій ємності не має можливості вийти звідти через щілини між шийкою і лійкою. І сила тиску повітря в пляшці більше сили  тяжіння, що тягне з воронки вниз, тому вода залишається в воронці – поки не зробити хоча б малесеньку дірочку між шийкою і лійкою.

9.Нетрадиційне  малювання

Запропонуйте  дитині створити гарний малюнок  долонькою чи  кулачком.

Сміливо  експериментуйте, адже за допомогою  такої техніки можна намалювати квіти, птахів, метеликів і т.д.  Смiливо  фантазуйте  разом з дитиною.

Перегляньте   цiкавий   мультфiльм

Вихователь  Грицюк Тетяна Iванiвна

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *