29.04 2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Думка до діла – здорове тіло (здорові думки та діла)” підтема “Веселі старти ”
Доброго ранку, шановні батьки!
Світ дитинства – це такий чарівний світ, в якому дитина може пограти в ляльки, в машини, в м’яч. І хоча дитинство пролітає дуже швидко, воно все-таки дуже цікаве, яскраве і веселе. Це незабутня пора, пора мрій, щирої радості і дорослішання людини. Ми не повинні забувати дитинство і повинні берегти його в своєму серці, і тоді воно не забуде нас.
Мирного неба!!!
Завдання 1. Вивчить ричівку разом з малюком.
Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку,
Для здоров’я вона – плюс,
Наматай собі на вус.
Завдання 2. Відеоролик про родину перегляньте разом з малюком.
Завдання 3. Разом з малюкам поговоріть про членів вашої родини. Споробуйте виготовити плакат за зразком
Перед роботою зробіть розминку для ваших пальчиків
Завдання 4. Робота з карткою № 77
Завдання 5. Ознайомне свого малюка з оповіданням В.Сухомлинського “Здрастуйте”
Лісовою стежкою йдуть батько і маленький син.
Тиша. Сонце світить. Стукає дятел. Дзюрчить струмок у лісовій глушині. Раптом син побачив: назустріч їм іде бабуся з паличкою.
— Тату, куди йде бабуся? — запитав син.
— Побачити, зустріти чи провести, — відповів батько.
— Коли зустрінемося з нею, ми скажемо їй здрастуйте, — сказав батько.
— Навіщо їй казати це слово? — здивувався син. — Ми ж зовсім незнайомі.
— А ось зустрінемося, скажем їй здрастуйте, тоді побачиш, для чого.
Ось і бабуся.
— Здрастуйте, — сказав син.
— Здрастуйте, — сказав тато.
— Здрастуйте, — сказала бабуся і усміхнулася.
І син із здивуванням побачив: все кругом змінилось. Сонце засвітило яскравіше. По верхів’ях дерев пробіг легенький вітерець, листочки заграли, затремтіли.
В кущах заспівали пташки — цього їх не було чути. На душі у хлопчика стало радісно.
— Чому це так? — запитав син.
— Тому, що ми сказали людині здрастуй, і вона усміхнулася.
Запитання:
- Якою стежкою йшли батько та син?
- Кого побачив хлопчик?
- Хто привітався першим?
- Яка була реакція у бабусі?
Завдання 6. Дидактична гра “Що зайве”
Мета гри: розвивати логічне мислення, пам`ять; виховувати посидючість, наполегливість;
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Населевська Г.М.