29.04 2022 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Думка до діла – здорове тіло (здорові думки та діла)” підтема “Веселі старти ”

Доброго ранку, шановні батьки!

Світ дитинства – це такий чарівний світ, в якому дитина може пограти в ляльки, в машини, в м’яч. І хоча дитинство пролітає дуже швидко, воно все-таки дуже цікаве, яскраве і веселе. Це незабутня пора, пора мрій, щирої радості і дорослішання людини. Ми не повинні забувати дитинство і повинні берегти його в своєму серці, і тоді воно не забуде нас.

Мирного неба!!!

Завдання 1. Вивчить ричівку разом з малюком.

Кожен день по розпорядку

Маємо робить зарядку,

Для здоров’я вона – плюс,

Наматай собі на вус.

Завдання 2. Відеоролик про родину перегляньте разом з малюком.

Завдання 3.  Разом з малюкам поговоріть про членів вашої родини. Споробуйте виготовити плакат за зразком

Перед роботою зробіть розминку для ваших пальчиків

Завдання 4.  Робота з карткою № 77

Завдання 5Ознайомне свого малюка з оповіданням В.Сухомлинського “Здрастуйте”

Лісовою стежкою йдуть батько і маленький син.
Тиша. Сонце світить. Стукає дятел. Дзюрчить струмок у лісовій глушині. Раптом син побачив: назустріч їм іде бабуся з паличкою.
— Тату, куди йде бабуся? — запитав син.
—    Побачити, зустріти чи провести, — відповів батько.
—    Коли зустрінемося з нею, ми скажемо їй здрастуйте, — сказав батько.
—    Навіщо їй казати це слово? — здивувався син. — Ми ж зовсім незнайомі.
—    А ось зустрінемося, скажем їй здрастуйте, тоді побачиш, для чого.
Ось і бабуся.
—    Здрастуйте, — сказав син.
—    Здрастуйте, — сказав тато.
—    Здрастуйте, — сказала бабуся і усміхнулася.
І син із здивуванням побачив: все кругом змінилось. Сонце засвітило яскравіше. По верхів’ях дерев пробіг легенький вітерець, листочки заграли, затремтіли.
В кущах заспівали пташки — цього їх не було чути. На душі у хлопчика стало радісно.
—    Чому це так? — запитав син.
—    Тому, що ми сказали людині здрастуй, і вона усміхнулася.

Запитання:

  • Якою стежкою йшли батько та син?
  • Кого побачив хлопчик?
  • Хто привітався першим?
  • Яка була реакція у бабусі?

Завдання 6. Дидактична гра “Що зайве”

Мета гри: розвивати логічне мислення, пам`ять; виховувати посидючість, наполегливість;

 

                                                                                                     Вихователі групи:

 Істифєєва А.В., Населевська Г.М.

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *