03.05.2022р. Завдання для дітей з особливими потребами.
Розвиваючі ігри допомагають діткам адаптуватися в соціумі, поліпшити контактність з навколишнім середовищем, зміцнити зв’язок з батьками, скорегувати небажану поведінку, підготуватися до взаємодії з іншими дітьми в дитячому садку і школі .
2.3 Взаємодія з сипучими продуктами.
Пластиковий таз або ванночка наповнюється рисом, сухою квасолею, дрібними каштанами або кульками, а потім туди закопується невелика іграшка. Суть полягає в тому, що дитина повинна діставати іграшки, одночасно набуваючи корисний дотиковий досвід від занурення рук в квасолю;
з водою. Вода дуже позитивно впливає на емоційний стан, допомагає розслабитись. Варіантів для ігор є безліч: переливання води по різних посудинах, створення фонтану, поставивши руку під струмінь води, ігри з лійками та інші.
2.3 Масажні вправи
Опис вправи: Вибираємо найприємнішу дитині форму для масажу. Починаємо з розігріваючого масажу – погладжування, можна супроводжувати примовками. Переходимо до більш динамічних форм:
«Дощик». Легке плескання кінчиками пальців по поверхні тіла. Сила тиску поступово збільшується.
«Рубання». Легкі удари ребром долоні під різним кутом до тіла дитини.
«Човник». Дорослий складає долоні човником і і плескає ними тіло дитини.
«Тісто». Дорослий розминає тіло дитини, ніби місить тісто.
«Кулачки». Масаж виконується кулачками, притискаючи їх до тіла дитини.
«Черв’ячок». Зібрати шкіру дитини пальцями й легенько пересувати її знизу догори
«Гусачок». Пощипування тіла дитини кінчиками пальців.
1 Гра “Хто як розмовляє”
Формуємо вміння визначати джерело звуків, розвиваємо слухову увагу, слухову пам’ять, навчаємо звуконаслідувати голоси тварин.
«Гуси стали ґелґотати
По-гусиному кричати: «га-га-га».
Кошенята замурчали: «мур-мур-мур».
Горобці зацвірінчали: «цвінь-цвірінь!».
Коні заіржали: «і-гі-гі!».
Жабенята квакали: «ква-ква-ква».
Каченята крякали: «кря-кря-кря»
Солов’ї висвистували: «ф’ю-ф’ю-ф’ю!»
Після прочитання вірша «розмовляємо» з дитиною мовою тварин.
Асистент вихователя
Бондаренко Н.М.