29.04.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Джерело- струмок-річка- море- океан” підтема “Хто живе у воді?””.

1.Доброго дня, шановні батьки і діти. Почніть з традиційного обміну враженнями про вихідні. Розпитайте, кому доводилося бувати біля моря, як пояснити що таке море, відмінність його від річки. Проведіть  вправу з м’ячем, треба кидати м’яч та називати при цьому слово  ” водойми,  спрямовуйте дитину  називати різні групи слів у морі та річці рибалять, відпочивають, живуть, працюють. Зробіть висновок: водойми- місце для життя мешканців водойм, праці та відпочинку людей.

2.Після вправи зосередьте увагу дітей на плакаті та дайте послухати звуки моря. Розпитайте дитину про досвід зустрічі з морем чи річкою. Попросіть назвати відомих дітям мешканців водойм. Запитайте, що було б цікаво дізнатися про море і річки.

3.Розгляньте з дітьми репродукцію картини А. Мельника «Береги Дністра» з обговоренням: як ви зрозуміли, що на картині річка, а не море? Розкажіть про ріку, як ви її побачили? Порівняйте два береги річки – спільного і чим відрізняються? Погляньте на картину, пофантазуйте, в якому місці на березі вам
хотілося опинитися на картині?

4.Розкажіть про річки та моря України. Перегляньте разом відеофільм «Водойми». Спонукайте дитину  ставити запитання за змістом переглянутого. Зауважте, що більшість водойм України забруднені людьми, від чого страждають морські та річні мешканці.

 

5.Запропонуйте дитині провести дослід: у великій місці з водою спробуйте разом із дитиною  влаштувати хвилі за допомогою різних предметів: ложки, трубки, кухонного вінчика для збивання. Розкажіть, що в природі  може викликати велику хвилю. Після досліду дитина  може за бажанням вправлятися у малюванні річних і морських хвиль. Набір розвивальних завдань. Картка № 108.     

Вихователь Валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *