11.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Квіти” (підтема “Квіти, що ростуть на підвіконні”)
Доброго дня, шановні батьки і діти! Бажаємо вам гарного дня та мирного неба!
1.Согодні ми з вами поговоримо про кімнатні рослини.
Гуляючи зараз на вулиці, ви бачите багато квітів. Але настануть холоди, прийде зима, і тоді на вулиці не побачиш квітів. А люди хочуть милуватися квітами завжди — і влітку, і взимку. От і придумали люди вирощувати квіти в будинках, в кімнатах, де живуть. Та не тільки квіти, але й інші рослини. Ось і стали називати такі рослини, які вирощують у кімнатах будинку – «кімнатні рослини».
Психогімнастика «Я – квітка!»
Я – квітка. Я зовсім легенька. Я повільно-повільно росту, піднімаюсь. Я прокидаюсь від чудового сну. Я розкриваю свої тоненьщ ніжні пелюстки. Я вмиваю пелюстками обличчя.
Я – квітка. Мої пелюстки граються з вітром. Вони танцюють 3 ним, кружляють у вальсі. Я танцюю і дарую свої пахощі небу, сонцю, землі й людям.
2.Слухання вірша Р. Пінь «Про що шепочуть квіти?»
Спитала маму доня:
-Про що це на балконі
Мені шепочуть квіти:
-Про сонце чи про літо?
Сказала мама доні:
-Гаряче влітку сонце,
Тож і шепочуть квіти:
“Нас не забудь полити”
Запитання до твору:
- Де росли квіти у вірші?
- Про що вони просять в дівчинки?
3. Пограйте з малюком у гру “Що потрібно для росту рослині”
4. Дидактична гра «З якої рослини листок?
– Подивіться на ці листочки і ці рослини і постарайтеся визначити, з якого рослини впав кожен листочок.
5.Фізкультхвилинка
6.Дидактична гра «Підбери лійку»
– Підберіть підходящу лійку для кожної рослини.
7.Ліплення барельєфна «Кімнатна рослина зацвіло»
– Пора б уже розквітнути квітам на цьому кімнатному рослині. Давайте самі зробимо йому квіти за допомогою пластиліну та ось цих квітів з ниток.
Розкачайте з пластиліну кульки, притисніть їх до картинки з кімнатною рослиною, зверху накладіть на пластилін квітка і притисніть його долонькою. Приберіть квітка і подивіться, що вийшло. Зробіть таким способом ще квіти цього кімнатному рослині.
8.Гра з гудзиками «Квітка в красивому горщику»
– Розкладіть гудзики на кольорові круги відповідного кольору і розміру.
Вихователі: Ніколаєнко І.А., Скідан В.М.