04.03.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Лісові рослини”. Підтема: ”Що росте в лісі?”.

1. Шановні батьки, зверніть увагу дітей на природні зміни, що відбуваються, запитайте, які ознаки весни та які ознаки зими можна побачити в природі, бо весна лише починається, а зима ще не зовсім відійшла. Запросіть дітей зробити позначки в календарі природи та на стрічці “Рік іде”, зауважте, як швидко плинув час з початку навчального року. Попросіть пригадати, як змінилося сонечко на початку весни порівняно із зимовими днями. Поспостерігайте за поведінкою пташок — горобців і синичок, прислухайтесь, як весело вони цвірінькають. 

2.  Виконайте вправи і завдання у коректурній таблиці “Ліс. Рослини”, та проведіть ігрову вправу “Я — дерево”: діти рухами мають показати статуру дерева: міцного дуба, тендітної берізки, стрункої горобини, високої сосни з широкими лапами, ялинки з гілочками, наче в платтячку. 

3. Запросіть дітей до розмови про ліс з опорою на сторінку “Березень” з книги “Рік у лісі”: що росте в лісі? Які дерева діти знають? Які дерева не змінюються ні влітку ні взимку, ні взимку? Які рослини нижче дерев їм відомі? Серед яких лісових рослин може сховатися їжачок? Які лісові квіти прокидаються першими після зими? 

4. Прочитайте казку “Про ведмедика Непосидька” з обговоренням. Чому ведмедика прозвали Непосидьком? Яких пташок вік зустрів у лісі? Чим нагодував синичку ведмедик? 

5. Запросіть дітей створити образи лісових дерев з лічильних паличок. Дитина обирає, яке дерево вона буде викладати: сосну, ялинку, дуб чи берізку. Потім треба послідовно викладати палички. Діти можуть звірятися з малюнками дерев. 

6. Набір розвивальних завдань. Картка номер 81. 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *