19.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Мешканці лісу” підтема “Зустрічаємо весну”
Доброго ранку!
1. Пограйте з дітьми в гру “Схоже та відмінне”
– Дитині пропонуються пари квітів які мають схожі та відмінні ознаки: конвалії і тюльпани; мімоза і тюльпани; проліски і конвалії. Запропонуйте дітям описати кожну квітку.
2. Запропонуйте дітям зробити красиву пташечку:
– Допоможіть дитині оздобити пташку елементами витинанки. Допоможіть дитині приклеїти всередині пташечки дерев’яну паличку – тепер пташку можна використати у іграх, таночках і театральних виставах.
3. Вивчіть разом з дитиною вірш М. Підгірянки “Ліс”
Шумить верхами буйний ліс –
Дуби, берези, буки.
Співає сойка, свище дрізд
І воркотять голубки.
Стрибає білка по верхах,
Дітей зозуля кличе.
Вітрець шепоче в галузках,
В ярку потік мужиче.
Цілує сонечко листки
У ніжній теплій ласці,
Гриби наділи шапочки
Так само, як у казці.
Запитання до обговорення:
– Коли ти слухала цей вірш, то уявила зимовий ліс чи літній?
– Що у вірші підказало тобі таку думку?
4. Виконайте разом з дитиною розвивальне завдання:
– Розглянь малюнок. Здогадайся, що це. Домалюй половинки. Розфарбуй. Домалюй те, що хочеш. Назви свою роботу.
5. Пограйте з коректурною таблицею “Квіти”.
Виконайте наступні завдання:
Назви:
– Зайве слово у верхньому ряді;
– Зайве слово у другому ряді;
– Які комахи дружать із квітами;
– Сосуд, у який ставлять квіти;
– Сосуд, у якому квіти ростуть у приміщенні;
– Які квіти ростуть у лісі;
– Найперші квіти, які називають розвідниками весни;
– Яку квітку називають царицею.
Поміркуй:
– Як назвати картинки у першому стовпчику одним словом?
– Чому квіти на клумбі можна назвати живими, а в букеті – ні?
Додай слово:
– Тюльпан схожий на …;
– Конвалія, неначе…;
– Пролісок (який?)…;
– Троянда така красива, неначе…;
– Гладіолус – (який?)…;
– Хризантема схожа на… .
Знайди:
– Лісові квіти;
– Садові квіти;
– Квіти-подарунок;
– Кімнатні квіти.
6.Робота з картками.
Картка № 86.
Вихователі групи:
Істифєєва А.В., Чорноусенко М.О.