19.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Світ дорослих і дітей”.
Завдання 1.
Шановні батьки , поговоріть з дитиною про її мрії, як вона уявляє себе дорослою. Запропонуйте розповісти про себе в майбутньому (я буду допомагати тваринам…; я збудую космічну ракету тощо). Можна використати для обговорення вірш Д Павличко ” Мрія”:
Як виросту — збудую хату,
На хаті колесо приб’ю,
А там я поселю крилату
Лелечу клекітну сім’ю.
Нехай розводиться, гніздиться
По всіх деревах і хатах.
Нехай мені щоночі сниться,
Що я літаю, наче птах.
Завдання 2.
Покажіть дітям ілюстрацію І. Сулима і розкажіть історію про лисенят.
Це- простора нора в землі. Тут живуть лисички.Ось – доросла мама- лисиця, а це -маленькі діти- лисенята. Придивись,які вони руді, з білими грудками і кінчиком хвостика. У лисичок пухнастий хвостик. Вони вкриваються ним, як ковдрою і не мерзнуть.
Дітки – лисенята відпочивають. Одне лисеня розмовляє і гріється з мишкою. А друге лисеня – солодко спить під листячком.
Мама – лисичка оберігає своїх дітей. Вона уважно дивиться за ними.
Тепло і затишно у норі. Світять світлячки, листячко і травичка зігрівають звірят.
Доросла мама- лисиця, маленькі діти – лисенятка.
Запропонуйте дитині виконати завдання:
– Покажи дорослу маму – лисичку. Знайди маленьких лисенят.
-Покажи, як спить лисенятко. Погладь його пальчиком.
-Хто завітав у гості до лисенят? Мишка. Покажи, як вона розмовляє- пі-пі-пі.
-Відшукай світлячків у нірці.
Завдання 3.
Запросіть дитину намалювати пухнасту лисичку – маму. Для цього необхідно попередньо скрутити з фольги квачик, вмочити його у гуаш оранжевого кольору та зробити густі відтиски на зображенні лисички. Іншим квачиком можна злегка нанести білу фарбу на кінчик хвостика та грудку тваринки.
( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 34; використовуйте елемент з флеш – набору 5.5-А ).
Завдання 4.
Організуйте з дитиною кулінарний майстер- клас : приготуйте яєшню, яку дитина сама прикрасить зеленню; проведіть конкурс на кращий бутерброд
( для цього приготуйте багато різних інгредієнтів).
Завдання 5.
Проведіть з дитиною імітаційну гру ” Равлик” за В. Сухомлинським.
Запропонуйте уявити себе равликом та розіграти історію за текстом казки. Допоможіть дитині придумати, кого міг зустріти та злякатися равлик. Розіграйте ці ситуації. Заохочуйте до вияву емоцій ( зацікавлення, здивування, переляк).
Під кущем калини живе маленький равлик. Це такий дивовижний мандрівник. Живе він у кістяному будиночку. Вилазить крізь маленьке віконечко,виставляє свої м’якенькі ріжки, дивиться навкруги оченятами. Якщо немає близько ні сороки – білобоки, ні жука рогатого, равлик помаленьку лізе під кущ малини і будиночок несе із собою. Вилізе на листок, дістане солодку ягідку і з’їсть. А як тільки побачить небезпеку,залізе в будинок і сидить. У кістяному будиночку йому не страшно.
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.63.
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.