19.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Світ дорослих і дітей”.

Завдання 1.

Шановні батьки , поговоріть з дитиною про її мрії, як вона уявляє себе дорослою. Запропонуйте розповісти про себе в майбутньому (я буду допомагати тваринам…; я збудую космічну ракету тощо). Можна використати для обговорення вірш Д Павличко ” Мрія”:

Як виросту — збудую хату,
На хаті колесо приб’ю,
А там я поселю крилату
Лелечу клекітну сім’ю.

Нехай розводиться, гніздиться
По всіх деревах і хатах.
Нехай мені щоночі сниться,
Що я літаю, наче птах.

Завдання 2.

Покажіть дітям ілюстрацію І. Сулима  і розкажіть історію про лисенят.

Це- простора нора в землі. Тут живуть лисички.Ось – доросла мама- лисиця, а це -маленькі  діти- лисенята. Придивись,які вони руді, з білими грудками і кінчиком хвостика. У лисичок пухнастий  хвостик. Вони вкриваються ним, як ковдрою і не мерзнуть.

Дітки – лисенята відпочивають. Одне лисеня розмовляє і гріється з мишкою. А друге лисеня – солодко спить під листячком.

Мама – лисичка оберігає своїх дітей. Вона уважно дивиться за ними.

Тепло і затишно у норі. Світять світлячки, листячко і травичка зігрівають звірят.

Доросла мама- лисиця, маленькі діти – лисенятка.

Запропонуйте дитині виконати завдання:

– Покажи дорослу маму – лисичку. Знайди маленьких лисенят.

-Покажи, як спить лисенятко. Погладь його пальчиком.

-Хто завітав у гості до лисенят? Мишка. Покажи, як вона розмовляє- пі-пі-пі.

-Відшукай світлячків у нірці.

Завдання 3.

  Запросіть дитину намалювати пухнасту лисичку – маму. Для цього необхідно попередньо скрутити з фольги квачик, вмочити його у гуаш оранжевого кольору та зробити густі відтиски на зображенні лисички. Іншим квачиком можна злегка нанести білу фарбу на кінчик хвостика та грудку тваринки.

( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 34; використовуйте елемент з флеш – набору 5.5-А ).

 

Завдання 4.

Організуйте з дитиною кулінарний майстер- клас : приготуйте яєшню, яку дитина сама прикрасить зеленню; проведіть  конкурс на кращий  бутерброд

( для цього приготуйте багато різних інгредієнтів).

 

Завдання 5.

Проведіть з дитиною імітаційну гру ” Равлик” за В. Сухомлинським.

Запропонуйте уявити себе равликом та розіграти історію за текстом казки. Допоможіть дитині придумати, кого міг зустріти та злякатися равлик. Розіграйте ці ситуації. Заохочуйте до вияву емоцій ( зацікавлення, здивування, переляк).

Під кущем калини живе маленький равлик. Це такий дивовижний мандрівник. Живе він у кістяному будиночку. Вилазить крізь маленьке віконечко,виставляє свої м’якенькі ріжки, дивиться навкруги оченятами. Якщо немає  близько ні сороки – білобоки, ні жука рогатого, равлик помаленьку лізе під кущ малини і будиночок несе із собою. Вилізе на листок, дістане солодку ягідку і з’їсть. А як тільки побачить небезпеку,залізе в будинок  і сидить. У кістяному будиночку йому не страшно.

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка, ст.63.

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *