23.05.2022р. Завдання для дітей з особливими освітніми потребами.
Вправи для розвитку пам’яті та уваги
1.Вправа «Швидко назви».
Дорослий показує дитині картинки і швидко їх прибирає. Дитина повинна по пам’яті назвати, що бачила. 2. Кілька разів вдаряють по долоні або олівцем об стіл. Дитина повинна сказати, скільки разів.
Вправа «Повтори за мною».
Проводиться ритмічний стукіт (паличкою об стіл). Від дитини вимагається повторити його.
Розкладаються різні предмети контрастних кольорів. Дитині пропонують відокремити предмети одного кольору від предметів іншого кольору. Потім вчать правильно називати ці кольори; поступово вводять нові. Шляхом вправ на різних предметах, групуючи їх і називаючи колір, дитина навчається правильно розпізнавати і називати кольори. Можна використовувати намистинки, кульки, мотки ниток, смужки паперу, палички, прапорці, ґудзики, предмети, зроблені з пластиліну (кульки, ковбаски, яблучка) і т.д.
Гра «Де дзвенить дзвіночок?»
Мета: орієнтування в просторі відносно себе.
Матеріал: дзвіночок.
Хід:Попросити дитину закрити очі та відгадати, де дзвенить дзвіночок, називаючи напрям відносно себе (вгорі, внизу, попереду, позаду).
Асистент вихователя
Бондаренко Н.М