20.02.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Думка до діла-здорове тіло ( здорові думка та діла).” Підтема: альбом “Наш малюк”.
1.Доброго ранку, шановні батьки і діти.
Покажіть дитині дві світлини – здорової дитини і дитини, що хворіє на грип (1з характерними симптомами
Запитайте, що краще – бути здоровими чи нездужати. Хай назвуть переваги здоров’я (можна грати, подо
рожувати, займатися спортом.Попросіть дитину розглянути малюнки (світлини) дітей, які піклуються про своє здоров’я (роблять зарядку, приймають водні процедури, катаються на лижах….
2. Сприймання і обговорення художнього твору (Євгенія Гапчинська «Зарядка»);
Кого ти бачиш на картині?
Що робить малюк?
Навіщо людині потрiбна зарядка?
У який час дня роблять зарядку?
3. Зарядка від тваринок і птахів. Покажіть дітям відеоролики 3 рухами тваринок – виявляється у них можна перейняти корисну звичку робити вправи.
Придумайте разом комплекс з 5 вправ гімнастики тваринок» (повзати як змiя, стрибати як зайчики, перевалюватися як ведмедик, розмахувати руками, птахи крилами, побiгати пiдскоками як жирафи).
4. Запросіть дітей придумати рiзнi узори і намалювати рами для свiтлин у альбомі – цікава вправа для розвитку їх уяви.
5. Виріжте заздалегідь із прозорого пластику (наприклад, папки для паперу) шаблони для роботи дітей (по формі і розміру світлин у альбом). Запропонуйте дітям скористатися шаблонами і вирізати з їх допо-могою з рекламних журналiв зображення малюків для альбому фотографій та приклеїти їх у рами. Якщо сторiнку для роботи зігнути навпіл – утвориться мiнi-альбом світлин.
7. Долучіть дітей до виготовлення колективного колажу «Здорова їжа”
Виберіть з-поміж багатьох картинки з корисними продуктами та приклеїти їх на ватман iз зображенням обіднього столу. Поговоріть з дітьми про те, хто з тваринок споживає таку їжу і чому (наприклад, бiлочка исть горіхи – у неї здорові зубки, вона має силу швидко і спритно рухатися).
Вихователь: Валентина СКІДАН.