16.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Я і моя сім’я” підтема “Наш теремок”.

1.Доброго ранку, шановні батьки та діти! Проведіть ранковий аудит:

– Із чого починається ваш ранок?

Проведіть голосування:

– Хто за те щоб ранок починався з усмішки та обіймів?

-Із ранкової гімнастики та вмивання?

-З прибирання розкиданих іграшок?

Зберіть два кошика предметів, про які дитина може сказати “Чистий” та “Брудний”. Започаткуйте ритуал організації “Справи дня”: вивісіть картинку в куточку, що позначає “велике прибирання”. Попросіть дітей знайти місця у кімнаті, які потребують прибирання (є бруд ,пил, розкидані іграшки).

2. Напишіть лист – звернення на поверхні, вкриті пилом та допомогою  смайлика: чи можна щось написати на чисті поверхні? Яка повинна бути поверхня: чиста чи вкрита пилом? Чому? Запросіть дітей до музею “Чиста домівка”. Експонатами музею можуть бути: ганчірка, вінник, граблі, гірчичний та зубний порошок. Обговоріть із дітьми для чого потрібні ці речі? Для чого потрібне прибирання? Прибирати можу тільки дорослі?

Snow, ice and a funny face on a frozen window

3. Порівняйте засоби для прибирання, які були раніше і які зараз. Назвіть, яким сучасним засобом його замінили тепер (віник – пилосос, гірчичний порошок – посудомийна машина, газета для миття вікон – спрей). 

4. Проведіть аудит: діти мають пригадати випадки із свого щоденного життя і оцінити, як часто вони це роблять (чи прибираєш ти за собою іграшки? сміття, коли відпочиваєш на природі?). Запропонуйте дітям скласти алгоритм прибирання.

5. Проведіть гру – руханку.

Якщо ти зберігаєш свій одяг у порядку – підстрибніть тричі.

Якщо ви ремонтуєте старі іграшки – плесніть долоні.

Якщо ви збираєте макулатуру – підняти руки вгору.

Якщо ви збираєте опале листя – покладіть руку на серце.

Якщо вам хочеться стати дбайливим господарем посміхніться.

6. Запропонуйте дітям пригостити хлопчика та дівчинку – створити композицію у техніці аплікація (заздалегідь роздрукуйте з порталу відповідні сторінки). Дайте  дітям матеріали для роботи: деталі для аплікації, ножиці, клей,  сторінку – основу. Попросіть їх вирізати тістечка, рибку на блюді, серветки. Покажіть як зробити бахрому на серветках. Усі деталі слід розмістити на малюнку та приклеїти.

 

Вихователь: Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *