24.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю – знаю” (підтема “Повторюй, щоб бути умілим”).
1. Читання уривку «Велике прання» з оповідання Л.Пантелєєва «Про Білочку та Тамарочку».
З’ясуйте з дитиною:
-Які помилки допустили сестрички;
-Які якості та властивості предметів і речовин вони не врахували.
2. Робота з коректурною таблицею «У кожного свої справи».
Назви:
-Що можна одягати?
-Що можна читати?
-З чим можна грати?
-Що використовують на кухні?
-Що можна покласти в кишеню?
-Якими предметами можуть користуватись і діти, і дорослі?
-Що може бути корисним лише дітям?
-Які речі важливі для дорослих?
-Які інструменти необхідні для ремонту?
-Який прилад допомагає краще бачити?
-Які предмети допомагають мамі бути красивою?
Знайди:
-Сусідів ляльки (знаходиться у 3 стовпчику, верхній ряд);
-Те зображення, що під машинкою;
-Те зображення, що між книгою і сарафаном;
-Предмет, який складається, шелестить, шуршить, мнеться;
-Предмет, що зліва від телефона.
3. Мовленнєва вправа «Маленькі помічники».
Запропонуйте дитині скласти речення за картинками:
4. Робота за мнемодоріжками.
Запропонуйте дитині розглянути мнемодоріжки і назвати побутові електроприлади.
Розкажіть дитині, що побутові електроприлади – це домашні помічники. Вони оточують нас усюди. Вони, як добрі чарівники, допомагають нам скрізь, без них було б важко.
Завдання дитині:
-Скласти речення за мнемодоріжками, які дії виконує дана техніка (холодильник холодить продукти, пральна машина пере одяг, міксер збиває крем для тортів, праска прасує одяг, і т.д.)
5. Вправа на рахування.
Завдання дитині: порахувати предмети та позначити відповідною цифрою.
6. Робота в «Книзі дошкільника» (завдання №7).
Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.