24.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю – знаю” (підтема “Повторюй, щоб бути умілим”).

1. Читання уривку «Велике прання» з оповідання Л.Пантелєєва «Про Білочку та Тамарочку».

З’ясуйте з дитиною:

-Які помилки допустили сестрички;

-Які якості та властивості предметів і речовин вони не врахували.

2. Робота з коректурною таблицею «У кожного свої справи».

Назви:

-Що можна одягати?

-Що можна читати?

-З чим можна грати?

-Що використовують на кухні?

-Що можна покласти в кишеню?

-Якими предметами можуть користуватись і діти, і дорослі?

-Що може бути корисним лише дітям?

-Які речі важливі для дорослих?

-Які інструменти необхідні для ремонту?

-Який прилад допомагає краще бачити?

-Які предмети допомагають мамі бути красивою?

Знайди:

-Сусідів ляльки (знаходиться у 3 стовпчику, верхній ряд);

-Те зображення, що під машинкою;

-Те зображення, що між книгою і сарафаном;

-Предмет, який складається, шелестить, шуршить, мнеться;

-Предмет, що зліва від телефона.

3. Мовленнєва вправа «Маленькі помічники».

Запропонуйте дитині скласти речення за картинками:

   

   

   

   

4. Робота за мнемодоріжками.

Запропонуйте дитині розглянути мнемодоріжки і назвати побутові електроприлади.

Розкажіть дитині, що побутові електроприлади – це домашні помічники. Вони оточують нас усюди. Вони, як добрі чарівники, допомагають нам скрізь, без них було б важко.

Завдання дитині:

-Скласти речення за мнемодоріжками, які дії виконує дана техніка (холодильник холодить продукти, пральна машина пере одяг, міксер збиває крем для тортів, праска прасує одяг, і т.д.)

 

   

5. Вправа на рахування.

Завдання дитині: порахувати предмети та позначити відповідною цифрою.

   

6. Робота в «Книзі дошкільника» (завдання №7).

Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *