27.02.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Думаю- знаю.(підтема:”Передбачай і перевіряй”)”.

Доброго дня шановні батьки та діти.

1.Занурити малюка в ігрове дійство допоможе бесіда про мисливців та полювання.

Обговоріть з дитиною значення слів «полювання» та «Мисливець», з’ясуйте, які бувають мисливці (мисливці за тваринами, фото-мисливці герої мультфільму – мисливці за привидами тощо). Визначте, якими якостями володіють справжні мисливці (влучність, спритність, спостережливість, уважність, кмітливість). Запропонуйте дитині уявити себе незвичайним мисливцем – мисливцем  за пригодами і знаннями. Мотивуйте дитину збирати фішки за кожне правильно виконане завдання. Якщо дитина  найбільше «наполює» фішок упродовж заняття , вона  переможець. Дайте малюку можливість переглянути відео за твором В. Сухомлинського “Дивний мисливець” перейшовши за посиланням:

2. Організуйте гру «Мисливці за мильними бульбашками».

Перегляньте відео гру з мильними бульбашками перейшовши за посиланням:

Для цього вам знадобиться  набір для мильних бульбашок: мильний розчин і три рамки для видування мильних бульбашок круглої (овальної), трикутної, квадратної (прямокутної) форм. Разом із дитиною  висуньте припущеня: чи зміниться форма бульбашок залежно від форми рамки, чи будуть бульбашки змінювати форму, бульбашки вийдуть круглої форми. Після обговорення малюк  переходять до випробувань: по черзі видуває бульбашки і стежать, як змінюється їхня форма. По завершені дійства зробіть висновки.
3. Продовжте вправу для визначення об’єму рідини в однакових пластикових стаканчиках. Для цього вам знадобиться  два стаканчики з водою. Дитині  треба з’ясувати, у якому зі стаканчиків води більше або порівну. Зробіть припущення щодо способів вимірювання (ложками, вагами тощо). Запропонуйте дитині виміряти воду у незвичний спосіб: виміряти рідину ковтками; дитина  по черзі ковтає воду зі своїх стаканчиків і лічать кiлькiсть ковтків, та стежать за зміною рiвня води у стаканчику, порівнює ; вiдкладаючи фішки, визначає кількість води у стаканчиках: більше/менше/порiвну. За допомогою числових карток і знакiв викладаючи  рiвняння: 5>4; 6<8; 6=6. З’ясуйте, від чого залежить кiлькiсть ковткiв (від їхньої величини: що більший ковток, то менше їх буде; від швидкості ковтання; своя версія.
4. Гра «Геометричне мисливство». Дитині  пальчиком на спині дорослий малює геометричну фігуру.
Дитина має швидко знайти в кімнаті щось, що має таку саму форму.
5. Запропонуйте дитині творче завдання. Дайте аркуш паперу, розділений на чотири частини.
Дорослий називає ознаку, а  гравець має намалювати на одній із частин аркуша відповідь. Варіанти запитань: а) що буває кругле (сонце, яблуко, окуляри, тарілка); б) що тепле (погода, ковдра, шуба, хутро, бабусина хустка, светр); в) що буває холодне (сніг, лід, продукти з холодильника, дощ); г) що буває зеленим (листя, трава, блуза) Після завершення звірьте  правильність виконання завдання.

  1. Підготовка руки до письма. “Знадобиться: простий олівець або ручка.
    Продовж лінії. Для роботи вибери простий олівець чи кулькову ручку. Не поспішайте з поясненнями, як виконувати завдання. Надайте можливість дитині спробувати самостійно розібратися.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *