24.05.2022р. Реалізумо освітні завдання за темою “Ранок – за ніччю, вечір – за днем”
Завдання 1.
Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти в гру «Квочка з курчатами». Створіть ситуацію: в долоньки дитині посадіть уявне курчатко. Від імені квочки попросіть дитину погладити його, зігріти диханням, заховати від дощику між долоньками. Зауважте, що малюки потребують піклування, турботи, що старші мають піклуватися про менших.
Завдання 2.
Пригадайте казку «Пригоди ведмедика»
Пішли якось діти до лісу по гриби. Узяли з собою іграшкового ведмедика та й забули його під деревом.
Прибігли до ведмедика зайці.
– Не бійся, ведмедику! У нас в лісі добре!
Тут стали й інші звірята підходити, усі раді новому гостю, кожному хочеться його чимось пригостити. Білка горіх принесла, заєць – морквину, їжак – ягід.
А ведмедик сидить, як сидів, не ворушиться, нічого не бере.
– Який вередливий ведмідь! – закричала сорока. – Нічого не хоче!
Тут почувся страшенний тріск, і з чагарнику вилізла ведмедиця.
– Де тут моє ведмежатко?
Злякалися звірі та втекли.
Понюхала ведмедиця іграшку.
– Еге! Та це ж не справжній ведмедик!
– А понесу-но я його своїм діткам, нехай пограються!
Гарна вийшла іграшка для маленьких ведмежат.
Змоделюйте казку за допомогою кольорових кружечків; маленьке коричневе коло – ведмежатко, маленьке сіреньке – зайчик, руде – білочка, велике сіре – їжак, велике коричневе – ведмедиця. Перекажіть казку разом з дитиною за допомогою суміжного мовлення: одного разу…прибігли…потім…вони принесли…аж раптом…тоді… Запропонуйте дитині пограти з ведмедиком та зімітувати дії ведмежат із іграшковим ведмедиком: поколисати, погодувати, потопати як ведмідь. Розіграйте ситуацію, як ведмідь шукає малину, як збирає мед із вулика, як ласує медком.
Завдання 3.
Організуйте з дитиною індивідуальне вправляння у послідовному застиланні лялькової постелі. Для цього приготуйте комплект постільної білизни, лялькове ліжечко. Попросіть дитину заправити постіль. Нехай дитина виконує дії та коментує, що за чим кладе на ліжечко; уточніть, скільки разів діти вкладаються спати (два рази; вдень по обіді та ввечері); покажіть картинки із зображенням діяльності у різний час доби; попросіть дитину вибрати вечір та ніч.
Завдання 4.
Запропонуйте зліпити з пластиліну зайчика.
Запропонуйте погратися виліпленим зайчиком. Придумайте разом, про що могли б розмовляти зайчик і ведмедик між собою, озвучте їх діалог.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 64
Завдання 6.
Запропонуйте дитині пограти в гру “Частини доби”
https://www.youtube.com/watch?v=9hfm8jPRopE
Підготували вихователі: Іщенко О.М., Трохимчук О.І.