27.05.2022р. Завдання для дітей з особливими освітніми потребами.
1.Вправа „Запам’ятай малюнок”.
Мета: розвиток уваги, зорової пам’яті.
– Розглянути картинку і спробувати запам’ятати, що на ній зображено.
Потім картинку забирають, а дитина відповідає на запитання:
– Скільки їжачків було на малюнку?
– Скільки грибочків було на малюнку?
– Якого кольору були їжачки?
– Якого кольору були грибочки?
– Що ще було зображено на малюнку, крім їжачків та грибочків?
2.«Плескаємо у долоні»
Мета: розвиток фонематичного сприйняття.
Хід: Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться на столі; Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні – дитина повинна відтворити кількість оплесків.
Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.
3.”Горохова ванна”
Мета: розвиток дрібної моторики.
У велику миску насипте товстим шаром горох. Занурьте в нього кілька дрібних іграшок. Важливо, щоб іграшки були без гострих деталей, можна замотати цукерку в декілька обгорток. Попросіть дитину відшукати іграшки, зануривши руки в горохову ванну. (Цукерка буде для нього сюрпризом).
Асистент вихователя
Бондаренко Н.М