03.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Джерело- струмок-річка- море- океан” підтема “ Водограй та фонтан”…
1.Доброго дня, щановні батьки і діти. Отже звук, який ми чуємо це водоспад.
Покажіть відповідне відео дитині. Слова “водоспад”, “водограй”, “фонтан” іноді вживають, як близькі за вначенням. Поясніть дитині, для чого люди створюють фонтани. Для того, щоб діти відчули, якою буває волога біля фонтану, скористайтесь водним розпилювачем.Проведіть дослід із серветкою (паперовою та ткаанини)
2.Помрійте разом, як можна влаштувати фонтан: самостійно, яким він буде за формою, за розміром, що буде поряд. Для того щоб побачити справжній водограй, треба вирушати в подорож на човні. Отже розпочнемо гру “На корабель”. На човні є капітан, матроси, штурман, кок, пасажири. Алевсе починається з того, що треба зробити корабель. Утворіть умовний корабель зі стільчиків, мотузок. Капітан кличе «На корабель» і всі вирушають пасажири займають місця, матроси піднімають вітрила. штурман біля штурвалу, кок готує їжу, капітан – на містку. Капітан кличе “На корабель!” і всі вирушають. Вправляйте дитину у рольових діалогах.
3.Спрямовуйте сюжетні лінії гри. Гра продовжується до часу виходу на прогулянку Створюйте умови для самостійної гри дитини.
4.Набір розвивальных завдань Картка №1 10.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО.