07.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Мрії і бажання” (підтема “Хочу і можу”).

1. Вправа на увагу “Так чи ні”.

Дорослий промовляє твердження, а дитина має швидко реагувати на ці твердження і промовити “так” чи “ні”.

Варіанти тверджень:

-Чи є в полі світлячки?

-Чи є в морі рибалки?

-Чи є крила у теляти?

-Чи є дзьоб у поросяти?

-Чи є гребінь у гори?

-Чи є двері в нори?

-Чи є хвіст у півника?

Виконавши вправу, розпитайте у дитини, чи складно було відповідати на запитання.

Чи є такі запитання, на які не можна відповісти «так» чи «ні»?

2. Бесіда з дитиною «Хочу – можу».

Почніть розмову про значення слів «хочу» і «можу».

Попросіть дитину сказати про те, що вона хотіла б зробити саме сьогодні.

Дайте можливість дитині висловитися , починаючи з фрази «Я хотів би сьогодні …».

Запитайте, чи всі бажання можуть здійснитися саме сьогодні? Чому?

Попросіть дитину повторити попередню фразу, додавши до неї: «Я б хотів сьогодні …, але …».

Підведіть до висновку: «хочу» і «можу» – це різні слова. Всі полюбляють фантазувати, але лише малюки забувають врахувати, чи можливо це.

 3. Вправа «Продовж речення».

Запросіть дитину до вправи:

-«Найбільше я хочу для себе… Для цього мені потрібно…»;

-«Для своєї родини я хочу… Для цього треба…»;

-«Коли я виросту, я стану… Для цього я маю…»;

Звертайте увагу на реальність бажань, спонукайте не лише визначати бажання, а й шляхи його втілення в життя.

Зауважте, що для здійснення бажань треба самому докладати зусиль.

4. Запропонуйте дитині виконати завдання №7 у Книзі дошкільника.

Узагальніть думку про те, що маленькими кроками можна прийти до великої мети.

Повторіть правило «Якщо хочеш, то обов’язково зможеш».

Спробуйте розібрати на прикладі.

5. Запропонуйте дитині виконати разом творче завдання.

Розпитайте, що треба, щоб здійснити задум.

Запросіть уважно послухати вірш Л.Повх про будинки.

«Будинки» Л.Повх

Від вокзалу, від зупинки

Починаються будинки.

Перший – сірий, синьоокий,

Другий – білий і високий.

Третій – довгий і кремезний,

А четвертий – височезний.

Ну, а п’ятий – кольоровий –

Виглядає із діброви.

Шостий – з баштами вгорі,

А на баштах – ліхтарі.

Сьомий? Сьомий… Ой, хвилинку!

Оголошено зупинку.

Серед кленів і ялинок

Цей найкращий – наш будинок!

Зауважте, що важливо не лише слухати уважно, а й уявляти те, про що слухаєш.

Запропонуйте дитині за змістом вірша уявити і намалювати сьомий будинок.

6. Продемонструйте дитині фотографії «Чудес Світу».

Розкажіть про те, що на кожній фотографії зображено.

Запитайте, чи вважає дитина зображене справжнім дивом.

Підкресліть, що для когось це могло бути мрією, але вони її втілили в реальність та подарували кожному можливість цим милуватися.

Підготували вихователі Друк Л.В., Силка О.Д.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *