13.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання з теми “Мрії і бажання”(підтема “Веселі забаганки”)
1.Ігрова вправа “Вереда”.
Запропонуйте дитині пограти та оцінити збоку вередування: наскільки воно гарно виглядає. Дорослий або дитина промовляє будь-яку забаганку вередливим тоном кілька разів, наприклад, “Хочу цукерку!” Інший відмовляє та намагається запропонувати щось інше. Після умовного отримання бажаного, той, хто вимагав, має відмовитись від забаганки: “Не хочу цукерку!”Інші мають тепер умовити його погодитися. – Які в тебе склалися враження від гри? Як ти почував себе?
2.Бесіда “Що таке забаганки?”
-Як ти думаєш, що означає це слово? Чи можна сказати, що мрія, бажання, мета та забаганка – це одне й те ж саме? Що для людини має більше значення – мрія чи забаганка? Від чого легше відмовитися? Запропонуйте дитині пригадати твір Г.Бойка “Вереда”, прочитайте уривок, обговоріть його.
-Уже проснувся Вереда! Ось у ліжку він сидить,
В стінку стука: – Мамо,йди!Іди сюди! Візьми на руки!
– Хлопець дригає ногами, обливається сльозами.
І подушку обійма: -ма-ма-ма!
3.Розігрування кумедної ситуації “Ластовиння”.
Прийдіть до дитини з намальованим ластовинням на носі та щоках, коли дитина помітить, з подивом візьміть люстерко та подивіться в нього. – Подивись, може і в тебе є такі цяточки? Як вони називаються? (Розкажіть дитині, коли з’являється ластовиння, що є тому причиною; скажіть, що це не є приводом для поганого настрою).
4.Рухлива гра “Ниточка та голочка”.
Запропонуйте дитині пограти в гру. нехай дитина буде ведучим – “голкою”, інші члени родини та друзі візьмуться ланцюжком за руки – це буде “нитка”. “Голка” рухається між предметами, меблями, робить несподівані повороти. “Ниточка” повторює шлях.
5.Слухання казки Г.Циферова “Бігли коники по колу”.
Бігли по колу карусельні коники: цок-цок. Потім почали сперечатися, хто перший.
— Я перший, — сказав коник із золотою гривою.
-Я другий, — сказав коник із сріблястим хвостиком.
— Я третій, — сказав коник з мідними підковками.
Побігли. Пробігли коло, пробігли друге. Знову зупинилися.
— Ні, — заплакала золота гривка, — я не буду більше бігати. Якщо я перша, то чому попереду мене остання?
– Про що мріяв кожен з коників? Давайте станемо в коло (можна з іграшками), як коники. – Чи може хтось у колі бути першим чи останнім? А якщо навіть хтось буде вередувати і плакати? Давай переконаємо коників у недоречності їхніх забаганок.
6.Виконання завдань №12,13 у Книзі дошкільника.
7.Конструювання з паперу “Човник”.
Організуйте з дитиною роботу “Літак”. Покажіть, що на відміну від звичайного життя, забаганки за допомогою творчої гри з папером можна здійснювати легко. Допоможіть дитині скласти літак за зразком.