15.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Краса навколо нас”

Завдання 1.

Добрий день, шановні батьки, покажіть дитині світлину чистих дітей. Повідомте, що красивими називають дітей, які піклуються про своє здоров’я. Покажіть світлину дітей із брудними руками та обличчям. Запитайте: чи можна назвати їх красивими?

Завдання 2.

Покажіть дитині світлину з чайником, чашкою у вигляді звірят – «Чайник і чашечка (Марія Поляруш)» , запропонуйте її опис.

Розглянь, яких цікавих звірят створила майстриня. Це лисичка. Подивись, яка в неї мордочка – гострий носик і ротик з червоним язичком, червоні вушка. Лисичка стоїть на ніжках і вигнула хвостик. Лисичка заплющила очки – ніби спить. Але вона хитрунка – носиком нюхає, де смачно пахне. А це – котик. Він біленький, із рожевими вушками і носиком та хвостиком.

Гарненькі звірята.

Придивіться – та це ж чайничок і чашечка!

Майстриня створила посуд у вигляді звіряток. Який красивий посуд.

Завдання для дитини:

-Де чайничок-лисичка? Покажи у лисички носик, очки, вушка і хвостик.

-Де чашка-котик? Покажи у котика очки, носик, вушка і хвостик.

-Покажи, як наливать чай з чайника. Склади долоньки у чашечку. Як напитися з чашечки?

– Покажи горошинки, якими прикрашено посуд.

Завдання 3.

Запропонуйте дитині оздобити свою чашечку. ( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, стор.49.)

Для цього необхідно відщипнути приблизно рівні три шматочки пластиліну синього кольору, зробити з них качалочки. Потім кожну качалочку прикласти  до чашечки, а зайві шматочки, які виходять за межі контуру зображення, відрізати стекою та забрати геть. Після цього відщипують два шматочки пластиліну: більший – червоного, а менший- жовтого кольорів, скочують із них дві кульки. Більшу, червону кульку дитина розміщує посередині зображення чашечки, приплескує долонькою. На неї накладають меншу, жовту кульку, притискує пальчиками – це буде червона квіточка з жовтою серединкою. На завершення дитина стекою робить простий рельєф на квіточці.

Завдання 4.

Запросіть дитину промовляючи слова віршика Н. Карпенко «Свято квітів», виконати рухи за текстом.

Квіти кращу обирали,
Квіти свято влаштували.
На галявині підсніжник
Запалив ліхтарик ніжний. (показуйте картинку проліска)

Небу проліска блакитна
Усміхалася привітно. (піднімають голівки вгору, начебто усміхаються небу)
З круч і вибалок підбіли
Ясним сонечком горіли.

Цвіт фіалочки ліловий
Сів метеликами в полі. (присідають навколішки,хитаючи голівками немов фіалки)
Ряст чуприною пишався,
Сон в корону пишну вбрався.

Грала променем кульбабка (тягнуть ручки вгору, наче промінчики)
Жовта-жовта, як курчатко.
У конвалії в намисті
Перли сяяли врочисті. (ручками нібито поправляють намисто на шиї)

Визирали із травички
Оченята веронічки. (присідають і тягнуть шийки вгору, нібито визирають з травички)
Барвін-зілля у листочки
Голубі вплітав віночки. (руками відтворюють плетіння віночків)

Били в дзвони первоцвіти,
Паленіли горицвіти…
Всі завзято сперечались,
Вихвалялись, хизувались…

Їм весна сказала: «Квіти! (пригорніть всіх дітей до себе, начебто квітів – діточок весни)
Ви мої найкращі діти!
Всіх красою наділила!
Кожна квітка гарна й мила,

Кожна сонечком зігріта
І дощем цілющим вмита.
Всі значні і особливі,
Ви у мене всі вродливі».

Покажіть силуети  квітів та попросіть дитину скласти букети, визначити який найкрасивіший; нехай дитина обере для себе найкрасивішу квітку, спонукайте пояснити свій вибір словами «мені подобається ця квітка тому, що…»

Завдання 5.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 73

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. Знайди 5 відмінностей

 

2. Хто що їсть:

3. Знайди зайве

Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *