17.06.2022р.Тема:”Кольори квітів – музика барв”.
Доброго дня шановні батьки та діти!
Маємо надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил безпеки та збереження життя під час військового стану. Це важливо!
Сьогодні ми пропонуємо вам попрацювати за темою «Кольори квітів – музика барв.”
За вікном літо і ми з вами перенесемось у царство квітів, пахощів краси. Ми здійснимо мандрівку у казкову країну квітів. Квіти – це вічні і прекрасні супутники нашого життя.
Любі діти! Милі діти!
Всі ми любим гарні квіти.
Нам поможуть нині квіти
Краще їх пізнати.
Запросіть малюка на екскурсію по екостежині «Квіткова стежина»
Для прогулянки вам потрібно: одяг згідно погодних умов, панамка, пляшка питної води та води для праці малюка, іграшкові грабельки, кольорова крейда, вологі серветки.
Запропонуйте дитині пройтися квітковою стежиною і мовчки вдихати аромат квітів тим самим застосовуючи здоров’язберігаючу технологію «аромотерапію», яка буде корисною для здоров’я , як дитині так і дорослим : покращиться настрій та апетит після прогулянки.
Залучіть малюка до розмови :
- Що ти побачив на нашій клумбі біля будинку (якщо прогулянка в парку чи сквері то :»Що ти побачив на цій красивій клумбі?») ?
- Які квіти ти знаєш?
- Які квіти ми зустрічали тут весною?
- Де ще можуть рости квіти ?
Запропонуйте дитині помилуватися кольорами квітів – музикою барв.
- Скажи, яка квітка подобається і чому?
- Що ти відмітив прекрасного?
- Що ти відчуваєте, коли дивитеся на квіти ?
- Уявіть, що ти розмовляш з якою – небудь квіткою.
- Що вона тобі розповіла?
У нагоді стане художнє слово:
Лілії
Лілії білі, лілії милі.
Тихе озерце, сонячні хвилі.
Літечко-літо. Хлюпають хвилі
Милують, лащать лілії білі.
Василь Кравчук
Дивина
Дивина густоквіткова
В’є вінки нові й чудові
Круг величної голівки
Аж до самої верхівки.
Височіють жовті квіти –
Свіжим медом пахне літо.
Під час екскурсії по вашій екостежині зверніть увагу дитини на оксамитовий килим зітканий з різнотрав’я, блакитний небосхил та поясніть ,що квіти бувають декоративні та лікарскі. Серед трав є високі й низькі, повзучі, з яскравими квітами і зовсім непомітні. Одні квітнуть на початку літа, поки інші не затінили їх, інші – пізніше. Найчастіше зустрічаються такі види трав (конюшина, ромашка, незабудка, барвінок, спориш).
Лісові трави утворюють під деревами килим. У квітках цих комахи знаходять собі їжу, інші живляться їх листям. Багато трав мають лікарські властивості. Це такі як гвоздика, звіробій, ромашка лікарська та багато інших квітучих рослин.
Використайте прислів’я. Чому так кажуть:
- Одна квітка не зробить вінка.
- Квіти колючі настільки живучі.
- Кожен цвіт має свій запах.
Запропонуйте дитині пограти в гру «Знайди квітку» переглянувши коротке відео.
Після перегляду запитайте:
– Які квіти ти запамятав?
-Яка квітка сподобалась найбільше?
– Чим саме сподобались?
Гра «Закінчи речення»
Дорослий починає речення, а дитина завершує його.
- Квіти потрібні для того, щоб … (ними милуватися);
- Квіти потрібні для того, щоб … (їх дарувати);
- Квіти потрібні для того, щоб … (навкруги був приємний аромат);
- Квіти потрібні для того, щоб … (вони прикрашали природу).
Для створення веселого настрою пограйте з малюком в музичну відео гру «Квіти» .
Корисною буде праця в природі.
Підпушування землі на клумбі та поливання квітучих рослин разом з дорослим.
Не аби яке задоволення принесе малюку творче завдання: малювання кольоровою крейдою на асфальті квітів , викладання квітів з трави, листя пелюсток квітів, що відцвіли.
Бажаємо приємного відпочинку серед квіткової краси та спілкування з малюком.
Вихователі : Гнойова Т.П., Грицюк Т. І..