20.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Корисний – шкідливий”
Завдання 1.
Добрий день, шановні батьки, познайомте дитину з ведмедиком, який виглядає хворим. Запропонуйте дитині розпитати, що в нього болить, чому. У ведмедика болить живіт. Йому мама сказала, що він зробив щось, що шкодить здоров’ю. а що таке шкода і користь – він не знає. Запитайте в дитини, чи знає вона, що таке корисне та шкідливе.
Завдання 2.
Розкажіть віршик «Про ведмедя» Г.Бойка
Ведмедик товстун
У своєму ліску
За літо з’їдав
Десять бочок медку.
Та стали в ласунчика
Зуби боліть.
Реве наш ведмедик,
Ночами не спить.
Не всидить на місці,
Не їсть і не п’є…
Тут з дерева дятел
Пораду дає:
— Щоб зуби боліть
Перестали у тебе,
Щодня полоскать
Шавлією їх треба…
Одужав ведмедик.
Для хворих зубів
В городі своїм
Шавлію посадив.
Зверніть увагу на шкідливість цукру та всього солодкого, покажіть картинки з шкідливою (цукерки, шоколад, печиво, морозиво) та корисною (фрукти, овочі) їжею; попросіть вибрати корисні продукти. Запропонуйте дитині навчити ведмедика: чому не можна їсти багато солодощів; у чому користь фруктів та ягід.
Завдання 2.
Допоможіть дитині вивчити віршик Надії Кир’ян «Дощик» за допомогою мнемотаблиці.
Розпитайте чим сонечко, вода корисні для здоров’я.
Завдання 4.
Запропонуйте дитині намалювати ведмедика нетрадиційним способом за допомогою тампонування поролоном.
Для цього спочатку зробіть контур, потім поролон вмочіть в коричневу фарбу та притисніть до аркуша, заповнюючи контур. Очі, носик та ротик домалюйте фломастером.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 74
Підготувала вихователь: Іщенко О.М.