10.10.2023р.-Реалізуємо освітні завдання за темою “Граємо у дворі” (підтема ”Наш двір”)
1.Добрий ранок! Організуйте коротку бесіду із розмовою про різні види дворів, поясніть на прикладах, що таке сільське подвір’я, хто мешкає у ньому. Для цього використайте сюжетну картинку сільського подвір’я зі зображеннями будиночків для тварин із прорізами, запропонуйте дітям розмістити у про різах будиночків відповідних тварин: поросят у свинарнику, телят – у корівнику, курчат – у курятнику; каченят – у пташнику. Проведіть словникову роботу із закріплення помешкань для свійських тварин: поросята – поросятник/свинарник; каченята – мешкають у пташнику; курчата – у курятнику; телята з коровою – у корівнику. Далі запросіть дітей до гри “Ким ти будеш”. Для цього розмістить на столі під серветкою різні фігурки з набору “Свійські тварини”, попросіть дітей вибрати на дотик і вгадати тварину, потім відтворити образ тваринки пантомімікою, жестами, голосом.
2.Організуйте рухливу гру “Відшукай свій будиночок”. Намалюйте на аркуші паперу 4-5 кіл. Позначте кожне коло як будиночок для курчат/ каченя/ телят/ поросят тощо (картинка – орієнтир). За командою: “Тваринки до будиночків руш!” діти повинні розмістити тваринок у свій будиночок. Потім рахують скільки зібралось у будиночку мешканців, що всіх по 2,3,4. Покажіть якусь цифру. Діти відтворюють голосами тварини задану кількість: мукає – 2 рази, хрюкають – 3 рази, гагакають – 4 рази і так далі, всі гравці мусять поуправлятися у лічбі від 1 до 4.
3. Наступна гра “Нагодуймо мешканців подвір’я” допоможемо занурити дітей у практичну діяльність із встановлення відповідності між множинами і відтворення кількості числом. Покладіть до кожної групи тварин, певну кількість геометричних фігур: круг, трикутник, квадрат, прямокутник (наприклад: одна корова – один прямокутник, двоє курчат – два круга, три качки – три трикутники, чотири поросяти – чотири квадрата).
4. У в праві “Кого більше” практикуйте дітей у лічбі до 4, познайомте із цифрою “4”, вправляйте дітей у практичному порівнянні множин 2 і 3 ; 3 і 4. Дайте силуети свійських тварин і запропонуйте викласти на поверхні столу/ на килимі задану кількість силуетів (по 3, по 4). З’ясуйте з дітьми кого більше, менше, як зробити, щоб усіх тваринок стало порівну по 4. Проведіть бесіду з уточнення розуміння дітьми кількісних відносин між числами 3 і 4. Покажіть, як можна позначити кількість із чотирьох елементів цифрою, розгляньте цифру “4” .
Автор відео Яна Колодій.
5. Зацікавте дітей картиною (Катерина Дудник “Маленький мислитель”): Хто зображений? Що робить хлопчик? Про що може думати хлопчик? Кого ще ви помічали на картині? Де знаходяться персонажі? Запитання спрямовані на те, щоб діти помітили різних персонажів двору, поміркували про їх місцезнаходження (під крівлею, на даху, на балконі, у вікні, на вікні).
6.Запросіть виконати завдання у альбомі Кольоровими олівцями а потім намалювати котиків пастеллю.
Вихователі: Скідан В.М., Ніколаєнко І.