19.12.2023р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Світ великий і малий”( підтема «Орієнтуємось у світі»

Доброго дня шановні батьки та діти.

Пропонуємо вам розглянути з дитиною тему «Світ великий і малий» підтема (Орієнтуємось у світі”)
1. Почніть розглядання теми  з проблемного запитання: чому всі тварини, рослини, люди, елементи предметного  оточення не можуть бути однаковими? Зауважте, що вміння розрізняти і порівнювати всі елементи світу допомагають орієнтуватися в ньому. Налаштуйте малюка на змагально-ігровий формат . Перше завдання: розглянути картинки із зображенням дітей у національних костюмах  знайти спільне та відмінне в зовнішності, в одязі.


2. Запропонуйте уявну мандрівку до тваринного світу різних континентів «Погляд». Ігрове завдання: що побачиш, якщо залізеш жирафові на шию (з сумки кенгуру: з бамбукового дерева тощо). Дитина має уявити себе на шиї жирафа і назвати всіх африканських тварин, яких може побачити з цієї висоти.
3. Проведіть вправу на систематизацію (в основі – робота з малими  наборами силуетних картинок тварин різних континентів: Азія, Австралія, Європа, Америка, Африка. Нехай дитина, подумає   тварин якого континенту вона обиратиме, потім знайде зручне місце і викладе силуети тварин на відповідній мапі. Підбийте підсумки, дайте малюку можливість виправити помилки.

Цікавим стане перегляд відео “Тварини Австралії”, який допоможе зробити висновок, чи правильно малюк справився із завданням.

4. Розгляньте з дітьми компас, лінійку, маршрутний лист. Розпитайте, та потім поясніть, як цi предмети домагають орієнтуватися у світі (на карті, на місцевості). Продемонструйте, як діють ці предмети та пристрої.
Дайте дитині можливість потренуватися у їх використанні.
5. Зацікавте  малюка  намалювати  шапку, шарф і рукавички для Сніговичка.

 

 

 

 

 

 

 

Розфарбуй ці предмети одягу, щоб сніговичок посміхнувся та добре виглядав зимового дня і був задоволений. Нагадайте, що потрібно не поспішати, а виконувати завдання якомога охайніше. В створенні малюнка вам допоможе перегляд відео або схеми послідовності малювання. По закінченні,  роботу розгляньте . помилуйтеся вдалим вибором кольорів та форми одягу. Похваліть малюка за старання.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь : Тетяна ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *