10.10.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок – значить діє закон послідовності” (підтема “Що таке ряд?”).

Добрий день, шановні батьки! Запропонуйте дитині виконати цікаві логічні завдання.

Комплекс завдань, які повʼязані з логікою, має на меті розвиток аналітичного, асоціативного і, найважливіше, логічного мислення дитини. Під час виконання логічних завдань дитина вчиться співвідносити та порівнювати характеристики предметів, виділяти правильні критерії для порівняння, знаходити зайві обʼєкти у ряду.

Завдання мають творчі елементи і розвивають уяву та схильність до абстрактного мислення, увагу, пам’ять, кмітливість.

1.

  • Скільки всього козенят?
  • Яке по порядку козеня з відерцем, якщо лічити зліва направо? А якщо лічити справа наліво?
  • Яке по порядку козеня в капелюшку, якщо лічити зліва направо? А справа наліво?

2.

  • Хто розміщений між котиком і песиком?
  • Між хлопчиком і дівчинкою?
  • Скільки всього дітей?
  • Скільки всього тварин?

3.

  • Скільки червоних сонечок?
  • Скільки жовтих?
  • Скільки всього?
  • Покажи, хто повзе вліво, вправо?

4.

  • Скільки лимонів на малюнку?
  • Чим вони відрізняються?
  • Назви одним словом зображене.

5.

  • Якого кольору перший автомобіль? Третій? Четвертий? Другий? Шостий?
  • Якого кольору автомобіль стоїть між четвертим і шостим автомобілями?
  • Якого кольору останній автомобіль?

6.

  • Скільки зображено великих кубиків? А маленьких?
  • Скільки зелених кубиків? А синіх?
  • Скільки всього зображено кубиків?

7.  Перегляньте відео “Що таке ряд?” (Підготувала Олена Чурікова ЗДО №144 “Запорожець”).

Підготувала вихователь Друк Л.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *