23.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Дім і в домі” підтема “Дім потрібен кожному”.
1.Шановні батьки, кожен понеділок має супроводжуватися низкою ритуалів: продовжуйте виправляти дітей у привітанні, підтримуйте бажання дітей діяти разом на ігрових майданчиках. Запросіть дітей зробити позначки на календарі природи і відмітити день тижня. Запропонуйте дітям відзначити початок нового тижня і зробити відмітки на стрічці “Рік іде” що прищепкою того кольору, якого більше за вікном. Приверніть увагу до нових карток.
2. Почніть з традиційного обміну враженнями від пережитих вихідних (можете скористатися табличкою “Мої вихідні”) або запропонувати дитині обрати один зі смайликів із різними настроями і розповісти, що тішило, від чого сумував, що здивувало. Після обговорення проведіть гру зі стрічками з ґудзиками. Покажіть, як можна з’єднати 5 стрічок, щоб зробити дім. Дайте можливість дітям зробити хатки.
3.Запросіть поміркувати, що таке дім, чому для всього живого він такий важливий. Запропонуйте викласти дім з геометричних фігур (радимо не розкладати квадратики і трикутники, нехай діти беруть геометричні фігури самостійно із загальної тарілки). Розпитайте, для кого діти будували свій дім, хто в такому може жити. Зверніть увагу, що дома різні залежно від того, хто в них мешкає.
4.Запросіть проголосувати кольором, оцінюючи правильність/хибність твердження: Дім – це місце, де я живу. Дім – це місце, де завжди тепло. Дім – це схованка від холоду і небезпеки. Дім буває лише одноповерховим. Дім – це затишне місце, де я живу зі своїми близькими людьми. Дім потрібен кожній живі істот. У всіх, хто живе на землі, є своя домівка. В одній домівці можуть жити люди та тварини. У дуплі можуть мешкати тільки білки. Запрошуйте дітей коментувати свої дії.
5. Проаналізуйте окремі домівки з опорою на наочність: наскільки зручно жити людині у вулику чи дуплі або гнізді; чи потрібна пташиній родині окрема ванна і кухня; чому в хаті песика не має дверей тощо. Уточніть – дім те саме, що і житло? Допоможіть зробити висновок – кожен будує своє житло відповідно до своїх особливостей і потреб. Домівки будують бувають різними. Зауважити, що для людей їхнє житло найулюбленіше, дороге, важливе.
6. Набір розвивальних завдань. Картка № 18.
Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.