26.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Правила для порядку в житті» (підтема «Я в порядку!»).
1.Шановні батьки, запросіть дитину поспостерігати за природою, помилуватись нею. Допоможіть озвучити свої відчуття: ” Мої очі бачать… Мої вуха чують… Моя шкіра відчуває… Попросіть дитину визначити, якому з етапів осені відповідає сьогоднішній день.
2.Поговоріть з дитиною про порядок, який буває зовнішнім, очевидним усім і внутрішнім, скритим від інших. Хай дитина пояснить, як вона розуміє те та інше поняття, наведе приклади зовнішнього порядку.
– За якими ознаками люди можуть сказати, що людина одягнена акуратно чи навпаки?
-За якими ознаками ми розуміємо, що в людини порядок на душі чи навпаки?
-Що допомагає зрозуміти, що господар речей любить порядок?
-Зауважте, що зовнішній порядок залежить від внутрішнього. Отже, треба, щоб думки були в порядку і було бажання жити за правилами.
3.Влаштуйте вправляння дитини у застібанні/ розстібанні застібок- блискавок, гудзиків, застібок у вигляді гачків, липучок, зав’язуванні шнурків, шарфиків.
4.Обговоріть з дитиною проблемну ситуацію ” Що робити, якщо чогось немає.”
– Як можна діяти, як привести в порядок волосся, якщо немає гребінця;
-як почистити зуби, якщо немає зубної щітки;
-як владнати зовнішній вигляд, якщо відірвався гудзик.
5.Прослухайте українську народну казку ” Дідова дочка, бабина дочка”.
Після прослуховування обговоріть:
-Кому з доньок можна залишитися вдома одній?
-Яку роботу по дому виконувала працьовита дівчина?
-Що самостійно ти можеш так само робити вдома?
– Яка з доньок тобі найбільше симпатична? Чому?
-Праця приводить до чистоти, краси і радості, тож працьовита людина виглядає красивішою. Запропонуйте намалювати образи обох доньок.
6.Вправа ” Назви і опиши взуття”.
Запропонуйте дитині порівняти різні види взуття:
– Які якості і властивості у гумових чобітків порівняно з черевиками?
Продемонструйте обладнання для догляду за взуттям і покажіть , як це можна робити.
Підготувала вихователь Трохимчук О.І.