28.11.2023р.- Реалізуємо освітні завдання за темою «Коло друзів» (підтема «Слова також дружать»)
1.На початку для зацікавлення дітей запропонуйте знайти відповідь на проблемнi питання, шо вимагають залучити уяву і мислення: «Що частіше купують – шкарпетки чи рукавички?», «Чому, ліфт у багатоповерхiвцi не може їздити вздовж поверху?» Попросіть дітей поміркувати і сформулювати щонайменше по два аргументи, які підтвердять їхню думку.
2.Продемонструйте дітям тлумачний словник і поясніть його призначення та структуру: у словнику слова розміщені за алфавітом, щоб легко було знайти потрібне. Запропонуйте дітям сказати слово і продемонструйте, що за першою літерою, справді, знайти слово легко.
3.Поясніть дітям про існування особливих слів, якими називають зовсім рiзнi предмети (нога – нiжка, спина-спинка, рука – ручка). Запропонуйте знайти в кімнаті те, що можна назвати цими словами. Діти можуть намалювати свої знахідки на аркуші з написаним ключовим словом.
4. Пограйте в дидактичну гру “Яке маленьке слово загубилось?”
5.Виконайте завдання «Багатозначні слова». З՚єднайте лінією слова, що однаково звучать, але мають різне значення.
6.Розгляньте художній твір Еріка Похибова- Джонсон «Птахи»
Запитання для бесіди:
Що відбувається на картині?
Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?
Що ще відбувається на картині?
Чи можуть дружити ці персонажі?
За допомогою яких художніх матеріалів і інструментів художник створив цю картину?
Підготувала вихователь Олена Іщенко