28.11.2023р.- Реалізуємо освітні завдання за темою «Коло друзів» (підтема «Слова також дружать»)

1.На початку для зацікавлення дітей запропонуйте знайти відповідь на проблемнi питання, шо вимагають залучити уяву і мислення: «Що частіше купують – шкарпетки чи рукавички?», «Чому, ліфт у багатоповерхiвцi не може їздити вздовж поверху?» Попросіть дітей поміркувати і сформулювати щонайменше по два аргументи, які підтвердять їхню думку.

2.Продемонструйте дітям тлумачний словник і поясніть його призначення та структуру: у словнику слова розміщені за алфавітом, щоб легко було знайти потрібне. Запропонуйте дітям сказати слово і продемонструйте, що за першою літерою, справді, знайти слово легко.

3.Поясніть дітям про існування особливих слів, якими називають зовсім рiзнi предмети (нога – нiжка, спина-спинка, рука – ручка). Запропонуйте знайти в кімнаті те, що можна назвати цими словами. Діти можуть намалювати свої знахідки на аркуші з написаним ключовим словом.
4. Пограйте в дидактичну гру “Яке маленьке слово загубилось?”

5.Виконайте завдання «Багатозначні слова». З՚єднайте лінією слова, що однаково звучать, але мають різне значення.

6.Розгляньте художній твір Еріка Похибова- Джонсон «Птахи»

Запитання для бесіди:

Що відбувається на картині?

Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?

Що ще відбувається на картині?

Чи можуть дружити ці персонажі?

За допомогою яких художніх матеріалів і інструментів художник створив цю картину?

 

Підготувала вихователь Олена Іщенко

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *