05.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Секрети шафки” підтема ”Сервант”

1. Запросіть дітей на екскурсію до шафок у групі. Налаштуйте дітей на сприймання краси (Хвилинка краси): “Що красивого я тут бачу?” (предмет, колір та форма предметів). Обговоріть питання про порядок у шафках (навіщо це потрібно?), необхідність прикрашання речей, навіть якщо вони сховані за дверцятами шафки.

2. Обговоріть з дітьми твір декоративно – ужиткового мистецтва  (Нінель Юсупова “Чайник з пташкою”): Що ви бачите на зображенні? Як використовується ця річ? Чим прикрашено чайник? Які кольори використала майстриня? Що цікавого ви помітили на чайничку? 

3. Запросіть дітей виконати завдання в альбомі: намалювати предмети дитячого  сервізу для сніданку ляльок. 

4. Запропонуйте дітям створити красивий чайник за допомогою пластиліну та декорувати його ліпним візерунком. 

5. Музично танцювальна діяльність. Проведіть аналогію у серванті  зберігається багато посуду – ним користуються, а потім він знову займає місце на поличках. Так і у танці – танцюристи можуть с кола утворювати різні візерунки на сцені, а потім знову збиратися у коло. Запроси дітей до танцю з перестановками: намалюйте для них кольорову схему кількох перебудов у танці на ватмані (наприклад, у колі – розійшлися у сторони, по кружляли – зупинились, зійшлися у коло). Поясніть порядок зміни фігур, по тренуйтеся під музику. 

 

6. Проведіть фасилітовану дискусію “Матеріали для посуду” (з демонстрацію світлин і зразками різного посуду  з дерева, глини, порцеляни, пластика, скла). Діти впізнають  з чого виготовлено посуд та розкажуть про переваги і недоліки посуду з таких матеріалів за алгоритмом “Добре, що…, однак…” (наприклад, “Посуд дерев’яний легкий, однак, в ньому не можна нагріти їжу  на вогні” тощо). Пограйте у гру:  пізнати на дотик матеріал. 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *