05.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Секрети шафки” підтема ”Сервант”
1. Запросіть дітей на екскурсію до шафок у групі. Налаштуйте дітей на сприймання краси (Хвилинка краси): “Що красивого я тут бачу?” (предмет, колір та форма предметів). Обговоріть питання про порядок у шафках (навіщо це потрібно?), необхідність прикрашання речей, навіть якщо вони сховані за дверцятами шафки.
2. Обговоріть з дітьми твір декоративно – ужиткового мистецтва (Нінель Юсупова “Чайник з пташкою”): Що ви бачите на зображенні? Як використовується ця річ? Чим прикрашено чайник? Які кольори використала майстриня? Що цікавого ви помітили на чайничку?
3. Запросіть дітей виконати завдання в альбомі: намалювати предмети дитячого сервізу для сніданку ляльок.
4. Запропонуйте дітям створити красивий чайник за допомогою пластиліну та декорувати його ліпним візерунком.
5. Музично танцювальна діяльність. Проведіть аналогію у серванті зберігається багато посуду – ним користуються, а потім він знову займає місце на поличках. Так і у танці – танцюристи можуть с кола утворювати різні візерунки на сцені, а потім знову збиратися у коло. Запроси дітей до танцю з перестановками: намалюйте для них кольорову схему кількох перебудов у танці на ватмані (наприклад, у колі – розійшлися у сторони, по кружляли – зупинились, зійшлися у коло). Поясніть порядок зміни фігур, по тренуйтеся під музику.
6. Проведіть фасилітовану дискусію “Матеріали для посуду” (з демонстрацію світлин і зразками різного посуду з дерева, глини, порцеляни, пластика, скла). Діти впізнають з чого виготовлено посуд та розкажуть про переваги і недоліки посуду з таких матеріалів за алгоритмом “Добре, що…, однак…” (наприклад, “Посуд дерев’яний легкий, однак, в ньому не можна нагріти їжу на вогні” тощо). Пограйте у гру: пізнати на дотик матеріал.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО