19.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Чи є шафки у природі?”. Підтема: ”Зимове вбрання землі”.
1.Доброго ранку, шановні батьки та діти. Запросіть дитину поринути “у казку” і запитайте: що б могла вибрати зі своєї шафки зима, щоб причепурити землю? (Біле покривало, шубу,хутро, сріблясті блискітки….). Розгляньте світлини із зимовими пейзажами, помилуйтесь красивими видами і назвіть “зимові” слова ( сніг, іній, крига, лід, сніжинки).
Закінчіть розгляд творчою речівкою ” Ми співаємсо, танцюємо”.
2.Запросіть до перегляду картини Дона Гелсінгер “Зимова зустріч”.
-Кого ти бачиш на картині?
-Що робить дівчинка?
-Де знаходиться дівчинка?
-Яка пора року на картині?
-З чого це видно на картині?
3.Запросіть дитину до художньо-ігрового завдання в альбомі: намалювати сніжок цікавим способом- штампуваннями обгортками від цукерок і гуашевою фарбою.
4.Зафарбуйте у різні кольори воду у одноразових прозорих стаканчиках та наповніть нею формочки для льоду ( для холодильників).Формочки винесіть на мороз або поставте у морозильну камеру.
5 Дайте дитині султанчики і розучіть з нею танок сніжинок.
Рухи:
1)”сніжок” падає згори вниз;
2) “сніг” кружляє;
3) “замітаємо доріжки”;
4)” обтрушуємо шубки”;
5) ” обмітаємо черевички”.
6.Запросіть переглянути фрагменти мультфільму на зимову тематику. Попросіть назвати ” зимових персонажів” мультфільмів, книжок, казок (Снігуронька, ялинка, сніговик…).
Вихователь: Валентина СКІДАН.