19.12.2023 р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Чи є шафки у природі?”. Підтема: ”Зимове вбрання землі”.

1.Доброго ранку, шановні батьки та діти. Запросіть дитину поринути “у казку”  і запитайте: що б могла вибрати зі своєї шафки зима, щоб причепурити землю? (Біле покривало, шубу,хутро, сріблясті блискітки….). Розгляньте світлини із зимовими пейзажами, помилуйтесь красивими видами і назвіть “зимові” слова ( сніг, іній, крига, лід, сніжинки).

Закінчіть розгляд  творчою речівкою ” Ми співаємсо, танцюємо”.

2.Запросіть до перегляду картини Дона Гелсінгер “Зимова зустріч”.

-Кого ти бачиш на картині?

-Що робить дівчинка?

-Де знаходиться дівчинка?

-Яка пора року на картині?

-З чого це видно на картині?

3.Запросіть дитину до художньо-ігрового завдання в альбомі: намалювати сніжок цікавим способом- штампуваннями обгортками від цукерок і гуашевою фарбою.

4.Зафарбуйте у різні кольори воду у одноразових прозорих стаканчиках та наповніть нею формочки для льоду ( для холодильників).Формочки винесіть на мороз або поставте у морозильну камеру.

5 Дайте дитині султанчики і розучіть з нею танок сніжинок.

Рухи:

1)”сніжок” падає згори вниз;

2) “сніг” кружляє;

3) “замітаємо доріжки”;

4)” обтрушуємо шубки”;

5) ” обмітаємо черевички”.

6.Запросіть переглянути фрагменти мультфільму на зимову тематику. Попросіть назвати ” зимових персонажів” мультфільмів, книжок, казок (Снігуронька, ялинка, сніговик…).

Вихователь: Валентина СКІДАН.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *