5.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Україна- моє- твоє- наше.» (підтема” Кому належить краса? “).
- Шановні батьки, розгляньте з дитиною ілюстрації з ярмарку , попросіть назвати види українського декоративно – ужиткового мистецтва регіонів України. Порадійте за багатство і красу українського мистецтва.
- Запросіть дитину до полілогу ” Кому належить краса?”.Разом поміркуйте, чому небо і море, сонце і повітря не може належати жодній людині окремо; чи може належати комусь одному краса мистецтва.
3.Організуйте дитину на створення карти ремесел України: на контурному зображенні карти України ( на ватмані) дитина може намалювати малюнки ( або наклеїти наліпки) декоративних виробів. Допоможіть дитині правильно нанести на карту такі позначення:
-Івано- Франківська область- косівська кераміка, писанкарство;
-Дніпропетровська область- петриківський розпис;
-Полтавська область- решетилівська вишивка, опішнянська кераміка;
-Закарпаття і Прикарпаття – різьблення по дереву;
-Слобожанщина – килимарство.
4.Виконайте творче завдання: зробіть плетінку з кольорових стрічок на картоні квадратної форми.
5.Проведіть з дитиною бесіду про нашу державу, її столицю, державну символіку, назву свого міста та його символіку, державні свята;
– Знання народних оберегів-символів (рушник, кольори на ньому); українського національного одягу; рослин-символів (калина, дуб, верба, барвінок тощо);
– Знання про школу, особливості діяльності учня та вчителя;
– Дотримання культури людських взаємин, навичок взаємоповаги у спілкуванні та спільній діяльності, шанобливе ставлення до інших людей (дорослих і однолітків).
6.Запропонуйте дитині скласти розповідь про Зиму, опираючись на підказки – запитання.
Підготувала вихователь Олена ТРОХИМЧУК.