13.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “На човні морями-океанами” підтема “По морю навколо світу”.
1. Доброго ранку, шановні батьки і діти.Почніть з подяки дітям за знання і дотримання правил кола. що дозволяє говорити про важливе і всі це чують.Обговоріть враження про вихідні і проведіть у формі вправи “Продовж речення .” Запропонуйте дітям заплющити очі та уявити, яку картинку про вихідні б намалювали. якби був час. Попросіть продовжити речення «Якби я малював малюнок про свої вихідні я б….”
2. Організуйте роботу з розмови про життя моря:
Ми вже багато говорили про тих, хто живе в морі та біля моря, а сьогодні будемо говорити про тих, хто працює в морі. Поміркуйте, чи можливо було 6 рибалити. вивчати море, перевозити вантажі і пасажира, чистити і лікувати море, подорожувати, якби не було водного транспорту. Поясніть свою думку.
3. Перегляньте разом відео про водний транспорт.
Розпитайте, чи траплялося дітям користуватися водним транспортом
4. Запросіть дітей пограти у гру «На човні”: діти розбирають стільці та виставляють їх так, щоб вийшов човен. Поговоріть: про правила безпеки на воді навіщо рятувальний круг, чому треба сидіти, а не стояти ,чому не можна розхитувати човен перегинатися через край, бавитися веслами, горкатися мотору. Пофантазуйте, що діти можуть бачити у воді, навколо, над собою, якщо човен пливе по річці, по морю. Закінчіть гру вправою «Я-капітан-“по черзі діти виконують роль капітана, у рупор (картонний) повідомляють пасажирам про те, на що варто звернути увагу та дають вказівки, як веслувати.
5. Запропонуйте зробити човника за вашими підказками.
Краще виконувати невеличкими підгрупами.
Човники діти можуть розфарбувати чи підписати. А потім пограти на зробленому раніше ігровому полі
«Морське дно”
Набір розвивальних завдань. Картка № 114.
Вихователь Валентина СКІДАН.