07.02.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:«Парк професій: спілкування з майстрами.(підтема: « Професія дарувати свято»)».

Доброго дня шановні батьки та діти.

Пропонуємо вам розглянути тему: «Парк професій: спілкування з майстрами.(підтема: « Професія дарувати свято»)».

 

  1. Почніть спілкування дитиною з вражень , які бували на цирковiй чи театральній виставах. Розпитайте, що сподобалося, запам’яталося найбiльше, який настрій був після перегляду вистави.
    Запропонуйте дитині розглянути ілюстрації . Проведіть бесiду за темою: « Професії, що розважають». Розглядаючи ілюстрації, пригадайте, які артисти працюють у цирку (акробати, жонглери, міми, силачі, клоуни, дресирувальники, гімнасти, метальники кілець.)
  2. Зацікавте дитину переглянути розвивальне відео «Дітям про цирк», перейшовши за посиланням:

4. Виконайте завдання за темою: « Пофесії, що дарують свято».

  1. Розгляньте картинки ,попросіть малюка назвти професії. Що спільного в них? Де можна зустріти таких людей? Яку користь приносять? 3 людьми яких професій ти зустрічався/зустрічалася в житті?
  2. Зацікавте малюка розглянути художній твір Юрія Мацик «Клоун».

Запитання до бесіди: Що відбувається на картині? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити? Що ще тут відбувається? Що можна сказати про цю людину? Що можна сказати про місце, де це відбувається?

Ці запитання спонукатимуть дитину розмірковувати про професію людини, чим вона займається та де працює. Що є цікавого в її роботі. Запитайте . чи хотіла б вона бути клоуном і чи завжди клоунові весело самому. Важливо пояснити дитині, що ми не знаємо справжнього настрою клоуна. Адже його міміка і жести спрямовані на те. Щоб веселити глядача.

Для підняття веселого настрою виконайте разом з дитиною веселу руханку, перйшовши за посиланням:

Бажаємо приємного спілкування з малюком.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *