06.03.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Лісові рослини”. Підтема: ”За горами, за лісами”.
2. Хто де живе (на дереві, під деревом, під кущем, у кущах, під землею). Задайте запитання чим корисний ліс для тих, хто мешкає у ньому. Пограйтеся в гру “Хто де живе”.
3. Дихальна вправа і звуковимовою “Шелестіння весни” — на побудування звукового серіаційного ряду. Дихальна вправа на звукове відтворення: слід передати за допомогою звуку “ш”, як шумить листя у залежності від сили вітру. Зобразити наростаючий шум листя дерев. Спочатку тихий — тихий шурхіт листя, потім збільшення шиплячого “ш” і голос шипіння при сильному вітрі. І навпаки у порядку зменшення звуку: від сильного до тихого вітру.
4. Передивіться разом з дітьми відео фільм про збереження лісу. Запитайте, для чого треба берегти ліс і як це робити. Запропонуйте пограти у гру “Доріжка між дерев” під час якої діти з’ясовують основи орієнтування у просторі.
5. Запитайте у дітей, як вони собі уявляють прибирання лісу. Хто може його здійснювати? Як допомогти лісу бути чистим? (не смітити). Разом з дітьми уявно “вирушайте” лісом і знаходьте що заважає лісу бути чистим та щасливим. Гра – бродилка “Вирушаємо у ліс” передбачає оголосити назву небезпеки та пропозицію, як запобігти знищенню лісу (вогонь, бруд, пластикові вироби, та ін.).
6. Набір розвивальних завдань. Картка № 82.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО