18.03.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Мрії і бажання» (підтема «Хочу подружитися з усім світом»)
1.Шановні батьки, об’єднайтеся з дитиною в карусельку і привітайте одне одного у різний спосіб, як два цуцики; як солдат і генерал; як матуся і синок; як два товариші; як дитина і знайомий дідусь; як президент і громадянин; як індуси тощо.
2.Запросіть дитину до тематичної бесіди. Навіщо люди вітаються? Що зробити, щоб світ був дружнім до тебе? Які вітальні слова вам відомі? Люди у світі говорять різними мовами. Як поводитися так, щоб іншій людині стали зрозумілі твої наміри? Запросіть дитину обміркувати способи вітання і продемонструвати їх іншим з подальшим обговоренням. Нехай дитина спробує вітатися у різний спосіб: який з них найбільш дієвий, приємний.
3.Запропонуйте дитині подумати: чи можуть «домовлятися» між собою тварини , нехай дитина наведе приклади. Краще тварини домовляються у казках.
4.Розгляньте художній твір, Герард Маркс. «Пам’ятник бременським музикантам» м. Бремен, Німеччина
Бесіда: Які художні матеріали для створення скульптури ви знаєте? А з яких м’яких матеріалів можна ліпити різні фігури? Де автор розмістив найбільшого, а де найменшого персонажа? Яку дитячу іграшку нагадує вам ця скульптура? Як називається професія митця, який створює такі роботи? Обговоріть задум митця і його втілення: обраних персонажів, композицію (піраміда), художній матеріал (бронза).
5.Запропонуйте дитині уважно послухати п’єсу «Хвороба ляльки» П. Чайковського, а потім п’єсу Д. Кабалевського «Клоуни». Попередньо зауважте, що музика – особлива мова, зрозуміла всім людям, які хочуть слухати ці звуки. Якщо бути уважним, відкрити серце назустріч музиці, то можна відчути, про що вона розповідає. Попросіть дитину висловити свої почуття і думки. А потім нехай дитина, слухаючи музику, відтворить свої відчуття в малюнку.
Підготувала Олена Іщенко