03.04.2024 р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Товари першої необхідності”. Підтема: ”Товари для краси навколо”.
1. Шановні батьки, проведіть опитування «Моя улюблена квітка»
Запитайте у своєї дитини, яка квітка їй подобається. Визначте, чому дитині подобається саме та квітка, яку вона назвала.
Запропонуйте дитині скласти розповідь про квітку з опорою на схему.
2. Розгляньте з дитиною картинку «Магазин квітів».
Запропонуйте «відвідати» магазин квітів – перетворитися спочатку у покупця, а потім у продавця квітів: покупець (дитина) описує квітку, а продавець (дорослий) вгадує: червоні пелюстки, чорна серединка, символізує дівочу красу (червоний мак); жовта серединка, білі пелюстки – символ здоров’я, добра, ніжності (ромашка); блакитного кольору, символ сили і здоров’я (волошка).
3. Обстежте разом з дитиною куточок живої природи, який є вдома.
Повторіть назви рослин, які там є.
Запропонуйте дитині утворити «Карусель» та надати слушну пораду, що робити, якщо…:
-квітам сумно, коли їх мало, а тому… (посадіть нові);
-квітам тісно у маленьких вазонах, тому… (пересадіть їх у більші);
-квітам подобаються гарні вазони, тому…(прикрасьте їх);
-квіти хочуть пити, а тому…(поливайте їх);
-квітам важко дихати, а тому…(протирайте листочки, розпушуйте землю);
-квітам подобається добре слово, а тому…(розмовляйте з ними).
Вирішіть, які дії дитини були б слушними для квітів зеленого куточка зараз.
Розкажіть дитині про чарівні можливості квітів впливати на настрій людини:
-білий – символізує добро, удачу, знімає агресію;
-червоний і рожевий – вичищають енергію дому, люди менше хворіють;
-блакитний – позитивно впливає на людину під час навчання співів, музики, малювання.
Кожна квітка має свої особливості – залежно від кольору своїх квітів вона по-різному впливає на нас.
4. Робота з асоціативною картою «Квіти».
5. Розгляньте з дитиною сюжетний малюнок «Пригоди котика і мишки».
Завдання: розглянь уважно малюнок та визнач послідовність дій героїв, зображених на ньому. Склади розповідь за цією картинкою.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО