09.04.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Рух на дорозі» (підтема «Напрями руху»)

1.Шановні батьки, на початку заняття розкладіть на столі предмети: компас, бінокль, лупу, старовинну карту,  шпагу/ніж, піратську пов’язку на око, косинку-бандану пірата, циркуль, лінійка. Запросіть дітей розглянути предмети і визначити, кому вони можуть належати. Вислухайте різні версії. Підтримайте версію про піратів, які мандрують морями. Попросіть дітей пояснити призначення кожного предмету, запропонуйте пограти в піратів

.

 2.Покажіть дітям, як можна без карти визначити сторони світу:

  • Визначити сторони горизонту по деревах (на деревах листя густіше з південного боку, а з північного – рідше);
  • За сонцем;
  • За годинником;
  • По компасу;
  • По деревах, з північного боку дерева росте мох.

3.Ознайомте дітей з компасом, його призначенням, переглянувши мультфільм Фіксики- Компас.

Обговоріть з дітьми його конструкцію, закріпіть сторони світу: захід,схід, північ, південь. Якими словами легко визначити напрями руху для будь-якої людини? (вперед-назад, ліворуч, праворуч).

4.Запропонуйте дітям ситуацію-міркування «Що сталося б якби…». Діти мають презентувати варіанти розв’язання проблемних ситуацій, починаючи свій виступ словами «якби не було…, то сталося…»

Приклади завдань:

Що сталося б, якби люди не вміли орієнтуватися по карті…

Що сталося б, якби зламалась стрілка компасу під час мандрівки в лісі…

Що сталося б, якби автомобіль поїхав мандрувати по велосипедній доріжці…

Що сталося б, якби для мандрування світом залишились тільки…

5.Завдання для допитливих.

Підготувала  Олена Іщенко

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *