20.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Дорослі та діти” підтема “Дорослі та діти схожі”.

1. Зверніть увагу дітей на природні зміни, що відбуваються, запитайте, яка осінь – золота чи пізня, більше подобається, чому. Зауважте, що гомінка, весела природа начебто затихла, засинає до весни. Запросіть дітей зробити позначки в календарі природи та на стрічці “Рік іде”, про рахуйте разом, скільки тижнів минуло з початку навчального року. Повідомте, що осінь швидко зміниться на зиму. Послухайте разом пісню Н. Май “Родина”, спонукаєте дітей підспівувати при повторі.

 

2. Попросіть дітей уважно подивитися на сімейні фотографії та пояснити, чому діти не можуть зростати самі, без дорослих. Чого ще не мають діти, щоб забезпечити себе їжею, одягом, житлом? Чого діти не можуть робити без дорослих? Чи бувало в дітей, щоб вони сердилися на своїх батьків і вимагали від них чогось, а ті відмовляли? Чому батьки відмовляли? Попросіть пригадати події вихідного та розповісти про приємні спогади, приємні моменти.

 

3. Запропонуйте ігрову вправу “Батьки та діти”. Повідомляйте початок ситуації, обирайте тих, хто буде в родині в ролі тата/мами, дитини, яка буває не чемною та вродливою або нерозумно наполягає на своєму. Розігрування та обговорення різних ситуацій: тато, мама, дитина у ситуації, коли батьки переконують, що не можна робити певних дій (перед обідом – їсти морозиво; гратися з м’ячем біля дороги; багато дивитися телевізор; не чистити зуби ввечері). Підсумуйте, що батьки знають правила яким потрібно навчитися дітям, батьків потрібно слухатись.

 

 

4. Вправа “Дорослі та діти” зі стрічками різної довжини. Нехай із набору діти знайдуть стрічку, якою позначають тата, маму, себе, інших членів родини. Запитання: Хто найменш слабкий, хто найбільший, сильніший? Хто має бути старшим, якого менше мають слухати? Як бути, коли дитина хоче довести дорослому свою думку чи попросити про щось для неї важливе? Як треба звертатися та говорити?

 

5. Запросіть уважно поглянути на картину “Вечір у домашньому колі”, попросіть дітей назвати, які справи, дії можуть виконувати лише дорослі? Які по силам дітям? Чи є якісь дорослі справи, які діти виконували разом із своїми батьками?

 

6.  Зауважте, що чемні діти виявляють шанобливе ставлення до старших людей і проявляють таке ставлення у наданні допомоги, слуханні та чемному звертанні. Поправляйте дітей шанобливо звертатися/просити/відмовляти у спілкуванні з літніми людьми. Послухайте в записі пісню Н. Май “Бабуся”.

 

Вихователь: Інна НІКОЛАЄНКО.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *