08.05.2024р.- Реалізуємо освітні завдання за темою «Рух для здоров’я» (підтема «Тренування – спосіб бути здоровим»).
1.Почніть заняття з проведення гри «Впізнай…» (на дотик, на слух, на смак тощо). Запропонуйте дітям поміркувати, який орган відчуття що може розказати про предмет, чого без цього відчуття дізнатися неможливо.
2. Запропонуйте дітям переглянути відео , де розповідається що може зашкодити здоров’ю або його зміцнити. Організуйте гру «Що корисно, а що шкідливо для здоровя».
3.Запропонуйте дітям пригадати вправи та ігри, які допомагатимуть зберігати здоров’я кожного органу (вправи для очей, для язика, для пальчиків, для м’язів рук тощо).
4.Акцентуйте увагу дітей на тому, що одноразове виконання вправ не зміцнює здоров’я. Для того, щоб бути здоровим, треба постійно тренуватися. Запропонуйте дітям поміркувати над висловом: «Тренування – запорука здоров’я». Чому так кажуть? Обговоріть: як потрібно тренуватись? Які існують правила тренування? Які тренування можливо здійснювати у дитячому садку та вдома?
5.Повідомте дітям, що деяких комах можна назвати справжніми «спортсменами» як, наприклад, метелика – він махає крильцями 35-40 разів за секунду. Попросіть дітей розглянути картину Т. Чеброва «Видіння у сні” і розказати про неї.
Запитання для бесіди: Що ти бачиш на картині? Чим цей мете5лик відрізняється від тих, які ти бачив (ла)? Якщо діти не звертають увагу на композицію роботи (зображений метелик ніби виступає за раму) обов’язково акцентуйте на цьому авторському прийомі (створюється враження, що метелик живий і щойно сів на картину).
6.Запропонуйте намалювати метелика в повітрі пальчиком, а потім – створити метелика. Наголосіть на акуратності виконання роботи, що є однією з умов одержання красивого результату.
Підготувала Олена Іщенко