25.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Швидкість”.
Завдання 1. Шановні батьки, запропонуйте дитині сісти на стільчик та прочитайте вірш П. Короля ” Я і мій велосипед”.
На педалі натискаю,
Вітерець наздоганяю,
Їду стежкою з гори,
А назустріч – явори.
І мчимося ми вперед-
Я і мій велосипед.
Спонукайте дитину , тримаючись за стільчик , крутити ногами велосипед швидко – повільно; нехай дитина відчує швидкість , рухаючи ногами.
Завдання 2.
Запропонуйте дитині переглянути ілюстрацію К. Лавро
Прочитайте казочку до ілюстрації.
На жовтий пісочок і синє- синє море вийшли мама – черепашка з синочком робити зарядку.
– Один, два, три, -веселі вправи ти зроби!
Піднімають лапки, рухають голівками.
Черепашки люблять плавати в морі. Мама – черепашка пошила веселу шапочку і купальний костюм зі шматочків тканини – для себе і синочка.
Плавають повільно черепашки. А кораблики мчать по водичці швидко – швидко!
Черепашеня мріє про морські подорожі. – Буду капітаном на великому кораблі. І плаватиму – швидко – швидко!
Велика мама, маленький синочок. Повільні черепашки – швидкі кораблі.
Запропонуйте дитині виконати завдання:
– Покажи черепаху і черепашенятко. Обведи пальчиком кругленький панцир черепахи.
Намалюй у повітрі великий і маленький панцирі черепах.
-Який кораблик показує черепашенятко? Великий. Покажи його.
-Покажи кулачками, як повільно рухаються черепашки.
-Відшукай кораблики. Покажи рукою, як швидко вони плавають.
Завдання 3.
Запросіть дитину створити казкових черепах.( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 37). Для цього потрібно взяти 3 смужки з фрагментами панцирів ( флеш- набір 5.6-А), відірвати від них маленькі шматочки, змішати їх у посудинці. Потім нанести клей на зображення панцирів черепах, висипати паперові шматочки, притиснути їх долоньками ( зайві шматочки струсити у посудинку). Так зображення черепахи виглядатиме фактурним, більш виразним.
Завдання 4.
Пограйте разом з дитиною в гру ” Пір’їна в повітрі”. Для цього вам буде потрібна хустина і пір’їнка.
Візьміть хустину з дитиною за краї обома руками. Уявіть, що хустина – це вітер. Коли ви піднімаєте – опускаєте хустину, ви відчуваєте його. Візьміть пір’їну, з якою гратиметься вітер. Покладіть її посередині хустини. За допомогою одночасних рухів ви обережно піднімаєте її вгору разом з хустиною, а потім опускаєте хустину і чекаєте, як пір’їна опускатиметься на хустину. Наступного разу пір’їну можна підкинути ще вище.
Завдання 5.
Виконайте завдання в Книзі малюка на стор.65.
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.