25.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Швидкість”.

Завдання 1. Шановні батьки, запропонуйте дитині сісти на стільчик та прочитайте вірш П. Короля ” Я і мій велосипед”.

На педалі  натискаю,

Вітерець наздоганяю,

Їду стежкою з гори,

А назустріч – явори.

І мчимося ми вперед-

Я і мій велосипед.

Спонукайте дитину , тримаючись за стільчик , крутити ногами велосипед швидко – повільно; нехай дитина відчує швидкість , рухаючи ногами.

Завдання 2.

Запропонуйте дитині переглянути ілюстрацію К. Лавро

Прочитайте казочку до ілюстрації.

На жовтий пісочок і синє- синє море вийшли мама – черепашка  з синочком робити зарядку.

– Один, два, три, -веселі вправи ти зроби!

Піднімають лапки, рухають голівками.

Черепашки люблять плавати в морі. Мама – черепашка пошила веселу шапочку і купальний костюм зі шматочків тканини – для себе і синочка.

Плавають повільно черепашки. А кораблики мчать по водичці швидко – швидко!

Черепашеня мріє про морські подорожі. – Буду капітаном на великому кораблі. І плаватиму –  швидко – швидко!

Велика мама, маленький синочок. Повільні черепашки – швидкі кораблі.

Запропонуйте дитині виконати завдання:

– Покажи черепаху і черепашенятко. Обведи пальчиком кругленький панцир черепахи.

Намалюй у повітрі великий і маленький панцирі черепах.

-Який кораблик показує черепашенятко?  Великий. Покажи його.

-Покажи кулачками, як повільно рухаються черепашки.

-Відшукай кораблики. Покажи рукою, як швидко вони плавають.

Завдання 3.

Запросіть дитину створити казкових черепах.( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 37). Для цього потрібно взяти 3 смужки з фрагментами панцирів ( флеш- набір 5.6-А), відірвати  від них маленькі шматочки, змішати їх у посудинці. Потім нанести клей на зображення панцирів черепах, висипати паперові шматочки, притиснути їх долоньками ( зайві шматочки струсити у посудинку). Так зображення черепахи  виглядатиме фактурним, більш  виразним.

Завдання 4.

Пограйте разом з дитиною в гру ” Пір’їна в повітрі”. Для цього вам буде потрібна хустина і пір’їнка.

Візьміть хустину з дитиною за краї обома руками. Уявіть, що хустина – це вітер. Коли ви піднімаєте – опускаєте хустину, ви відчуваєте його. Візьміть пір’їну, з якою гратиметься вітер. Покладіть її посередині хустини. За допомогою одночасних рухів  ви обережно піднімаєте її вгору разом з хустиною, а потім опускаєте хустину і чекаєте, як пір’їна опускатиметься на хустину. Наступного разу пір’їну можна підкинути ще вище.

Завдання 5.

Виконайте завдання  в Книзі малюка на стор.65.

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *