14.05.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Рух для здоров’я”(підтема “Як ми говоримо”).

1.Скоромовки. 

Запропонуйте дитині промовити скоромовки у різний спосіб: тихо, голосно, одному, удвох із дорослим, чітко відчеканюючи кожен склад: “Черепаха чаплю ввечері пригощала чаєм з печивом”, “Великі мурахи грали у шахи, а маленькі мурашки грали у шашки”. Для усвідомлення ролі рухів органів артикуляції промовляйте, дивлячись у люстерко.

2.Бесіда “Мовлення”.

– Де в людини  народжується мовлення? Що допомагає їй говорити? Ми говоримо, коли вдихаємо чи коли видихаємо повітря? Які органи рухаються, коли ми говоримо? Вуха важливі для мовлення? Вони допомагають говорити? Спробуй говорити в навушниках. Зробіть разом з дитиною висновок, що людина має усвідомлювати, що говорить.

3.Мовленева вправа “Продовж речення”.

– Я думаю, що людині важливо правильно говорити, тому що…(це красиво).

– Для мовлення людині потрібні…(язик, мозок).

– Якщо людина не говорить, вона може спілкуватися за допомогою…(жестів, міміки).

4.Ігри-імітації.

Запропонуйте дитині показати звірят: білку, що гризе горіх, кошеня, в якого болить лапка. Зауважте, що говорити  можуть не лише органи мовлення, а й очі, руки, рухи, поза.

Запропонуйте дитині відпочити разом з веселими звірятами.

5.Слухання вірша І.Андрусяка “Пригода”.

Прослухайте з дитиною вірш, нехай вона розповість його своїми словами, а потім покаже цю історію рухами.

Киця Аліса на дуба залізла

Дуб: прусь! Гілка: хрусь!

Киця дуба ніжно: кусь!

Ще й хвостом по дубу: лусь!

От марми-и-и за!

 

Підготувала вихователь Силка Оксана.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *