02.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Джерело- струмок-річка- море- океан” підтема “ Вода – основа життя”…
1.Доброго дня, шановні батьки і діти. Запропонуйте дитині заплющити очі та уявити, що їм на обличчя накрапає дощик, і вони збирають крапелки на щоках, на вушках, на губах, як ловлять долоньками крапельки, як хлюпаються у воді руками, як пробують водичку у річці. Що ви відчувате?
2. Роздивіться глобус: яким кольором на глобусі позначено воду? Чому навколо синього кольору багато території позначеною зеленою фарбою? На що схожі річки на глобусі? Що було б, якби на землі зникла вода?
3. Продовжіть досліди з очищення води (можна взяти 3 ємкості з сіллю в піском, з крейдою. У якості фільтра можна використати папір, клаптик тканини, ватний диск та широкий бінт.
4. Загадайте дітям звукові загадки: включить у запису звуки, пов’язані з водою, а діти мають пояснити, за яких умов ми можемо їх почути (вода у крані, закипає чайник, шум моря, шум дощу, звуки пральної машини).
5. Запросіть дітей до веселого експерименту: покажіть, як перетворити серветку у трубочку за допомогою олівця. Хай діти накрутять 2-3 таких кольорових трубочок та скрутять їх пальчиками. Покажіть, як створити панцир морської черепахи спочатку намазати його клеєм, а потім викладати скручені серветки від центру по колу та притискати пальчиками. Попросіть розповісти, що могла б побачити черепаха у своїх морських мандрівках.
Вихователь Валентина СКІДАН.