23.03.2020р. – Реалізуємо освітні завдання з теми “Весна”

Доброго ранку, батьки і діти!

 – Сьогодні ми розширимо знання дітей про весняні явища та влаштуємо  дітям бадьорий, радісний, по-справжньому весняний настрій! А в цьому нам допоможуть веснянки – малкнькі віршики про весну.

Завдання 1.

Слухання вірша Г.Чорнобицької “Весна”.

– У синій хустинці несла весна-красна у скриньці гостинці.

Ягнятам – травицю, гусятам – водицю, каченятам – ряску,

А малятам – ласку.

Запитання: – Як автор називає весну? Що принесла весна? Кому вона принесла травичку? Кому принесла водицю? Що принесла каченятам? А малятам?

Слухання вірша М.Познанської “Весно, весняночко”.

– Весно, весно, весняночко, прийди до нас, подоляночко. Прийди до нас, теплом утіш, а ти, сонечко, світи ясніш!

– Прочитайте дитині веснянку двічі та запропонуйте вивчити її – методом додавання слів:весно, весно…весняночко, прийди до нас…подоляночко і т. д.

Завдання 2.

– Розгляньте з дітьми ілюстрацію “Надійшла весна”.

– Запропонуйте відповісти на запитання: Яка зараз пора року? Якою стала земля? Що росте з землі? Хто радіє весні, як ти вважаєш?

– Дайте дітям завдання погратися в гру “Так чи ні?”Для цього дорослий називає явища різних пір року(Чи світить та гріє весною сонечко? Чи йде весною сніг?), а дитина говорить “так” чи “ні”.

Завдання 3.

Самостійна художня діяльність “Перша травичка”.

– Запропонуйте дітям намалювати травичку олівцями чи фарбами. Заохочте тим, що на травичці “з’явиться” квіточка, якщо гарно намалювати травичку. (Потім мама приклеїть або намалює квіточку).  Зверніть увагу на правильне положення пальців при малюванні.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *