24.03.2020 р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Весна” (підтема “Кличе птахів сонечко в рідний край”)

Добрий день шановні батьки і діти! Маю надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил карантину. Це важливо!

Сьогодні ми пропонуюмо вам попрацювати за темою «Кличе птахів сонечко в рідний край».

Завдання №1

  Ось і закінчилась зима – довга, сонна, нашорошено притихла…

Відкривши вікно запропонуйте дітям послухати весну: якими звуками наповнюється природа?

Після зимової тиші весняні звуки сприймаються як стоголоса симфонія. Весна «дзвенить» не тільки різними звуками , але й пташиним галасом. Повертаються перелітні птахи в рідні краї. Які птахи повертаються? Хто першим повертається?

-Почитайте малюку інформацію з  таблиці «Весняні спостереження», та задайте запитання в кінці тексту.

– Далі розгляньте таблицю «Перелітні птахи», покажіть та назвіть перелітних птахів.

-Запропонуйте відгадати загадку  про шпака, бо він прилітає до нас одним із  перших та розгляньте його зображення, будиночок в якому він живе.

– Разом з малюком прочитайте казку В. Сухомлинського «Шпак прилетів»

Шпак прилетів

(казка)

Був тихий весняний ранок. Сонце ще не зійшло, а небо на сході вже рожеве. На голій кленовій гільці голосно співав Шпак. Він щойно прилетів із далекого краю. Знайшов свою шпаківню, сів біля неї й радісно сповістив:

–       Я прилетів! Настала весна!

Шпаків спів почув Горобець, що спав під стріхою в теплому кубельці. Йому не хотілося рано вставати, та як почув Шпака, стурбувався, розбудив Горобчичку, що спала в сусідньому кубельці, й ремствує:

–       Шпак прилетів! Тепер нам доведеться раніше вставати, бо за Шпаком важко буде їжу здобувати. Він скрізь устигне перший…

Горобчичка зітхнула й каже:

–       Спасибі Шпакові, будитиме тебе, ледаря.

Вказівка: дорослий читає текст малюк на таблиці показує та називає зображені слова . Обговоріть прочитану казку: Який птах прилетів? Чому стурбувався горобець?

-Задаючи запитання, опрацюйте з малюком інтерактивну вправу «Мозковий штурм».

-Пограйте в дидактичну вправу «Хто повернувся з вирію?» розгляньте таблицю та вилучить зайві малюнки залишивши лише перелітних птахів.

Бажаю прмємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Гнойова Тетяна Павлівна

Завдання №2.

-Розгляньте разом з дитиною коректурну таблицю «Весна. Птахи» та запропонуйте виконати наступні завдання:

1.Назви:

– Які птахи можуть жити разом з людьми в будинку?

– Які птахи не вміють літати?

– Яке житло птахи будують собі самі?

– Яке житло пташкам будує людина?

– Які птахи повертаються навесні в рідний край;

– Які птахи зимують в Україні;

– Яких птахів можна зустріти в місті?

– Яких птахів називають свійськими?

  1. Відповідай швидко:

– Білий (хто?)…?

– Чорнокрила (хто?)…?

– Тепле, просторе (що?)…?

– Легке, рідке (що?)…?

– Чорнокрилий (хто?)…?

– Металева (що?)…?

– Біла (хто?)…?

– Курка (що робить?)…?

– Соловей (що робить?…?

3.Дорослі-малі:

– У ластівки – (хто дитинчата?)…?

– У шпака – …;

– У журвля  – (хто дитятко?)…?

– У курки – (хто дітки?)…?

– У синички – (хто дитинчата?)…?

– У гуски – (хто дитинча?)…?

 

  1. Поміркуй:

– Чому кури не відлітають восени в теплі краї?;

– Чому в шпаківні круглий маленький вхід?;

– Папузі краще жити у клітці чи у джунглях?

– Які картинки відповідають зимовій порі?

  • Для розвитку логічного мислення запропонуйте пограти в дидактичну гру «Допоможи пташці знайти доріжку до гнізда».
  • З метою розвитку творчої активності дитини надання можливості самовизначитися запропонуйте разом або самостійно розфарбувати зображення перелітних птахів ( дивись трафарет) використовуючи кольорові олівці , фломастери чи фарби.

 

Вихователь: Істифєєва Альона Віталіївна.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *