24.03.2020 р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Весна” (підтема “Кличе птахів сонечко в рідний край”)
Добрий день шановні батьки і діти! Маю надію , що ви всі здорові і дотримуєтесь правил карантину. Це важливо!
Сьогодні ми пропонуюмо вам попрацювати за темою «Кличе птахів сонечко в рідний край».
Завдання №1
Ось і закінчилась зима – довга, сонна, нашорошено притихла…
Відкривши вікно запропонуйте дітям послухати весну: якими звуками наповнюється природа?
Після зимової тиші весняні звуки сприймаються як стоголоса симфонія. Весна «дзвенить» не тільки різними звуками , але й пташиним галасом. Повертаються перелітні птахи в рідні краї. Які птахи повертаються? Хто першим повертається?
-Почитайте малюку інформацію з таблиці «Весняні спостереження», та задайте запитання в кінці тексту.
– Далі розгляньте таблицю «Перелітні птахи», покажіть та назвіть перелітних птахів.
-Запропонуйте відгадати загадку про шпака, бо він прилітає до нас одним із перших та розгляньте його зображення, будиночок в якому він живе.
– Разом з малюком прочитайте казку В. Сухомлинського «Шпак прилетів»
Шпак прилетів
(казка)
Був тихий весняний ранок. Сонце ще не зійшло, а небо на сході вже рожеве. На голій кленовій гільці голосно співав Шпак. Він щойно прилетів із далекого краю. Знайшов свою шпаківню, сів біля неї й радісно сповістив:
– Я прилетів! Настала весна!
Шпаків спів почув Горобець, що спав під стріхою в теплому кубельці. Йому не хотілося рано вставати, та як почув Шпака, стурбувався, розбудив Горобчичку, що спала в сусідньому кубельці, й ремствує:
– Шпак прилетів! Тепер нам доведеться раніше вставати, бо за Шпаком важко буде їжу здобувати. Він скрізь устигне перший…
Горобчичка зітхнула й каже:
– Спасибі Шпакові, будитиме тебе, ледаря.
Вказівка: дорослий читає текст малюк на таблиці показує та називає зображені слова . Обговоріть прочитану казку: Який птах прилетів? Чому стурбувався горобець?
-Задаючи запитання, опрацюйте з малюком інтерактивну вправу «Мозковий штурм».
-Пограйте в дидактичну вправу «Хто повернувся з вирію?» розгляньте таблицю та вилучить зайві малюнки залишивши лише перелітних птахів.
Бажаю прмємного спілкування з дитиною.
Вихователь: Гнойова Тетяна Павлівна
Завдання №2.
-Розгляньте разом з дитиною коректурну таблицю «Весна. Птахи» та запропонуйте виконати наступні завдання:
1.Назви:
– Які птахи можуть жити разом з людьми в будинку?
– Які птахи не вміють літати?
– Яке житло птахи будують собі самі?
– Яке житло пташкам будує людина?
– Які птахи повертаються навесні в рідний край;
– Які птахи зимують в Україні;
– Яких птахів можна зустріти в місті?
– Яких птахів називають свійськими?
- Відповідай швидко:
– Білий (хто?)…?
– Чорнокрила (хто?)…?
– Тепле, просторе (що?)…?
– Легке, рідке (що?)…?
– Чорнокрилий (хто?)…?
– Металева (що?)…?
– Біла (хто?)…?
– Курка (що робить?)…?
– Соловей (що робить?…?
3.Дорослі-малі:
– У ластівки – (хто дитинчата?)…?
– У шпака – …;
– У журвля – (хто дитятко?)…?
– У курки – (хто дітки?)…?
– У синички – (хто дитинчата?)…?
– У гуски – (хто дитинча?)…?
- Поміркуй:
– Чому кури не відлітають восени в теплі краї?;
– Чому в шпаківні круглий маленький вхід?;
– Папузі краще жити у клітці чи у джунглях?
– Які картинки відповідають зимовій порі?
- Для розвитку логічного мислення запропонуйте пограти в дидактичну гру «Допоможи пташці знайти доріжку до гнізда».
- З метою розвитку творчої активності дитини надання можливості самовизначитися запропонуйте разом або самостійно розфарбувати зображення перелітних птахів ( дивись трафарет) використовуючи кольорові олівці , фломастери чи фарби.
Вихователь: Істифєєва Альона Віталіївна.